هفته هفتم لیگ برتر؛

بازگشایی لیگ با جنگ صدرنشینی و جدال تیم‌های بحران زده

رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال از فردا با انجام سه مسابقه آغاز خواهد شد و تا یکشنبه آینده ادامه خواهد داشت!

به گزارش دبل استار، مسابقات لیگ برتر بعد از تعطیلاتی طولانی مدت از فردا پیگیری خواهد شد. البته شروع مجدد لیگ برتر هم عجیب است زیرا به جای اینکه مسابقات از هفته ششم آغاز شود، از هفته هفتم شروع خواهد شد! مشخص نیست چرا مسابقات از هفته ششم شروع نمی‌شود؟! این هم از اعجاب برنامه ریزی مسابقات است. تقریبا تمامی سرمربیان تیم های لیگ برتری به این شکل برگزاری مسابقات لیگ معترض هستند از یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس گرفته تا خمز سرمربی تراکتور و سرمربیان تیم های ملوان، هوادار، آلومینیوم اراک، پیکان، استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان و …

نگاهی به سه مسابقه فردا می اندازیم؛

شمس آذر قزوین – ذوب آهن اصفهان؛ ذوبی ها به فکر صدرنشینی

این نخستین مسابقه تاریخ دو باشگاه در لیگ برتر است زیرا شمس آذر برای نخستین مرتبه حضور در لیگ برتر را تجربه می کند. قزوینی ها به دلیل استفاده از یک بازیکن سرباز غیرمجاز در لیگ یک مسابقات لیگ برتر را با ۳ امتیاز منفی شروع کرد و بعد از چهار هفته توانستند با یک برد و یک مساوی و یک امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفته و این هفته میزبانی ذوب آهنی است که هفته چهارم لیگ را با برد به پایان رساند تا آرامش بیشتری داشته باشد. ذوب آهن در صورت پیروزی در این بازی خارج از خانه شانس صدرنشینی موقت را دارد زیرا از سپاهان اصفهان ۴ امتیاز کم شده و این تیم اکنون به رده پنجم جدول لیگ سقوط کرده است.

شمس آذر هم در صورت برد می تواند تا رده دوازدهم صعود کند.

آلومینیوم اراک – تراکتور تبریز؛ جنگ صدرنشینی

دو تیم در رده های سوم و چهارم جدول لیگ قرار دارند و برنده این مسابقه شانس صدرنشینی خواهد داشت. آلومینیوم بعد از سه برد متوالی مقابل مس رفسنجان شکست خورد و تراکتور هم بعد از دو باخت با سه برد پیاپی ۹ امتیازی شد و به جمع مدعیان رسیده و سرمربی هر دو تیم هم از وقفه های زیاد مسابقات گلایه مند بودند و در مصاحبه هایشان هم نارضایتی خود را اعلام کرده اند. حالا جنگ صدرنشینی در استان مرکزی می تواند یکی از جذاب ترین بازی‌های هفته باشد. مسابقه ای که متن آن قطعا از حواشی اش بیشتر خواهد بود زیرا پاکو خمز اسپانیایی و مجتبی حسینی به متن فوتبال توجه بیشتری دارند. فصل گذشته آلومینیوم نتوانست تراکتور را شکست بدهد و یک باخت و یک مساوی کسب کرد.مساوی این دو تیم به سود دیگر تیم های بالانشین جدول خواهد بود.

استقلال خوزستان  – پیکان تهران؛ به دنبال اولین برد فصل

در این بازی دو تیم بحران زده لیگ به مصاف هم می‌روند دو تیمی که هنوز به پیروزی نرسیده اند. استقلال خوزستان با یک مساوی و ۴ باخت متوالی در رده یکی مانده به آخر جدول لیگ قرار گرفته است. پیکان هم با دو مساوی در رده سیزدهم است. هیچ کدام از دو تیم برای مساوی به میدان نخواهند آمد و می‌خواهند اولین برد فصل را جشن بگیرند. جالب اینکه هر دو باشگاه از سرمربیان خود حمایت کرده اند. پیکان اعلام کرد که قرارداد خطیبی یک فصل دیگر هم تمدید شد و مدیران استقلال خوزستان هم گفتند که به گزینه ای دیگر جز پورموسوی فکر نمی‌کنند!

تیم برنده در این بازی تا حدی از بحران فاصله خواهد گرفت.

برنامه مسابقات هفته هفتم:

هفته هفتم؛ گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

پنجشنبه ۱۳ مهر

شمس آذر قزوین – ذوب‌آهن اصفهان- ساعت ۱۷:۱۵– ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

آلومینیوم اراک – تراکتورتبریز- ساعت ۱۷:۱۵– ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک

استقلال خوزستان – پیکان تهران- ساعت ۱۹:۳۰– ورزشگاه غدیر اهواز

جمعه ۱۴ مهر

هوادار تهران– فولاد خوزستان- ساعت ۱۷– ورزشگاه پاس قوامین تهران

شنبه ۱۵ مهر

مس رفسنجان – استقلال- ساعت ۱۷:۴۵– ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

فولادمبارکه سپاهان اصفهان – صنعت نفت آبادان – ساعت ۱۹:۴۵– ورزشگاه نقش جهان اصفهان

یکشنبه ۱۶ مهر

ملوان بندرانزلی – نساجی مازندران- ساعت ۱۷:۱۵– ورزشگاه تختی انزلی

پرسپولیس – گل‌گهر سیرجان- ساعت ۱۹:۱۵– ورزشگاه آزادی تهران

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11168

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها