پنجمین سالگرد مجید غلام نژاد

بازیکنی که مورد اعتماد اسطوره بود

غلام نژاد با سایپا به قهرمانی لیگ برتر رسید و با استقلال به جمع چهار تیم لیگ قهرمانان آسیا رسید.

به گزارش دبل استار، مجید غلام نژاد از بازیکنانی است که فوتبالش را در سایپا شروع کرد و بیشترین بازی هایش را در سایپا و زیر نظر علی دایی انجام داد و علی دایی علاقه خاصی به این بازیکن و نوع بازیش داشت. غلام نژاد یک بازیکن بااخلاق و آرام و سر به زیر بود که پست فوتبالیش در دفاع راست بود.غلام نژاد در دو مرحله برای سایپا بازی کرد و در دو دوره که مجموعا ۷ سال برای سایپا ۹۴ بازی انجام داد. او بعد از مرحله اول که از سایپا جدا شد به پاس همدان پیوست که در ۲ فصل در ۴۵ بازی ۴ گل برای به ثمر رساند. مجید غلام‌نژاد در آذر ۱۳۹۲ با قراردادی ۱۸ ماهه به تیم استقلال تهران پیوست.وی اولین بازی خود با پیراهن استقلال را در برابر تیم کاسپین قزوین انجام داد. غلام نژاد با سایپا به قهرمانی لیگ برتر رسید و با استقلال به جمع چهار تیم لیگ قهرمانان آسیا رسید.

غلام نژاد در یکم فروردین ماه سال ۱۳۸۷ در دیدار دوستانه با بحرین ،علی دایی برای اولین بار هدایت تیم ملی را برعهده گرفت و مجیدغلام نژاد نیز نخستین دیدار ملی خود را انجام داد او ۱۷ بازی ملی انجام داد ولی در حدود یک سالی که در تیم ملی حضور داشت مهره غیرقابل اغماض تیم بود و از اولین تا آخرین دیدار ملی (۲۲ اسفند ۱۳۸۳ برابر کنیا ) از ۲۳ بازی برگزار شده در ۱۷ مسابقه حاضر بود

قهرمانی در رقابت های غرب آسیا در سال ۲۰۰۸ مهمترین افتخار ملی غلام نژاد است این آخرین جام بین المللی است که تیم ملی موفق به فتح آن شده است. وی در سال ۱۳۸۷ توسط علی دایی سرمربی وقت تیم ملی فوتبال مردان ایران به این تیم دعوت شد و اولین بازی ملی خود را انجام داد. تک گل ملی مجیدغلام نژاد مقابل سنگاپور دقیقه ۴۳ به ثمر رسید تا مقدمه ای بر پیروزی پرگل ۶ بر صفر ایران باشد.

غلام نژاد از بازیکنانی بود که در زمانی که در ترکیب تیم ملی ایران در زمان علی دایی بازی می کرد، سخت مورد انتقاد اهالی فوتبال بود، اما دایی بدون اینکه به انتقادات توجه کند به او اعتماد داشت و از او حمایت قاطع می کرد. شاید انتقاداتی که از غلام نژاد می شد بخاطر این بود که خیلی نام بزرگی نداشت و در دو تیم بزرگ پایتخت هم ثبل از دعوت به تیم ملی بازی نکرده بود.

مجید غلام‌نژاد در ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ در سن ۳۵ سالگی به‌دلیل غرق‌شدن در رودخانه‌ای در روستای هماگ در حوالی بندرعباس درگذشت. ۲۳ شهریور ماه مصادف بود با سالگرد پسری که برخلاف اکثرا بازیکنان بدون حاشیه بود و مورد حمایت اسطوره فوتبال جهان، آسیا و ایران علی دایی بود. هواداران استقلال هم در پنجمین سالگرد مجید غلام‌نژاد با انتشار عکس نوشته ها و خبرهایش، نام و یاد او را گرامی داشتند و همین نشان از این می باشد که هواداران استقلال حتی بازیکنی که چند بازی هم برای تیم شان انجام داده باشد، همیشه و در همه حال به یاد او هستند و خاطراتش را فراموش نمی کنند.

منبع خبر : محسن بهره بردار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10812

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها