پول، شانس، قهرمانی

کاملا واضح است که پرسپولیس و سپاهان از موهبت پول و شانس برای رسیدن به قهرمانی برخوردارند.

به گزارش دبل استار، نکته ظریف بازی دیروز پرسپولیس و تراکتور، شانس بزرگی بود که سه امتیاز مجانی را به حساب قرمز‌های پایتخت واریز کرد. از طرفی در این بازی حتی یک کارت زرد هم به بازیکنان دو تیم داده نشد.

از طرفی شرایط کاملا متفاوت پرسپولیس در مقایسه با استقلال در خصوص  صرف هزینه‌های  مختلف که با توجیه حضور قرمزها در آسیا لاپوشانی شده است، امتیاز ویژه ایست که علیرغم شکوه و شکایت‌های سرمربی این تیم، آرامش را به اردوگاه آنان هدیه داده است.

موضوع دیگر اینکه برنامه بازی‌های دو تیم پرسپولیس و سپاهان که می‌شود به این منوال است که در فاصله هر سه هفته با حریفانی مشترک روبرو خواهند شد و این اتفاق در کنار تدارک مناسب دو باشگاه، مثلث پول، شانس، قهرمانی را به ذهن متبادر کرده است.

منبع خبر : حسن صانعی پور

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9980

۱ نظر

  • پرسپولیسی ها هر هفته با تیمی بازی میکنن که در هفته قبل با سپاهان بازی کرده!
    نکته: یکی از بازی های مهم هر تیم در این فصل مقابل کهکشانی های اصفهان می باشد و چون بازیکنانی که مقابل این تیم آماده بازی میکنن با تمام توان حاضر شده و متحمل فشار زیادی می شوند، امکان آسیب دیدگی و یا مواجه شدن با کارت های زرد و قرمز برای آنها بسیار زیاد خواهد بود!
    حالا بازیکنان چنین تیم های له و لورده شده ی باید هفته بعد مقابل قرمزها صف آرایی کن!
    مثل تراکتورسازان تبریز که بهترین بازیکن دیدار تیمشان مقابل سپاهان را به دلیل جنگندگی بسیار وی از زمین اخراج شده دیدند و تاوان غیبت این بازیکن را نیز مقابل قرمزها بدجوری دادند!

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها