علت بازی نکردن بلانکو مقابل گل‌گهر مشخص شد

گوستاوو بلانکو در دیدار روز گذشته استقلال برابر گل گهر سیرجان به میدان نرفت.معمای گوستاوو بلانکو: چرا بازی نمی‌کند!

به گزارش دبل استار، تیم فوتبال استقلال روز گذشته در دیداری دوستانه برابر گل گهر به میدان رفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید. در شرایطی که تصور می‌شد جواد نکونام بتواند از گوستاوو بلانکو، مهاجم جدید و خارجی خود استفاده کند، ولی این اتفاق رخ نداد.

علت عدم حضور بلانکو برابر گل گهر، به بحث مسائل قرارداد این بازیکن برمی‌گردد. در شرایطی که باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مهاجم آرژانتینی با آبی‌ها قرارداد دارد، اما به نظر می‌رسد تا زمانیکه قرارداد رسمی این بازیکن در هیئت فوتبال به ثبت نرسد، او خطر ریسک شرکت در دیدارهای دوستانه را به جان نمی‌خرد.

پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال بسته شده و سقف بودجه آبی‌ها نیز پر است. این دو عامل سبب شده تا قرارداد بلانکو در هیئت فوتبال ثبت نشود و به همین دلیل نکونام نتوانسته است که در تمرینات گروهی یا بازی‌های دوستانه از مهاجم جدید خود استفاده کند و این موضوع نارضایتی کادرفنی را به دنبال داشته است.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز خبر عدم حضور گوستاوو بلانکو در تمرینات گروهی به واسطه نداشتن قرارداد رسمی و ثبت شده در سازمان لیگ منتشر شده بود که رسانه رسمی باشگاه استقلال این موضوع را تکذیب کرده بود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10914

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها