بازگشت شیرین؛

خوش یُمنی یاغی و استقلال برای هم

شیرینی پیوند استقلال و یاغی محبوبش تمامی ندارد.

به گزارش دبل استار، از آن روزی که بازیکن پر حاشیه پرسپولیس با کلی سر و صدا به استقلال آمد، بیش از بیست سال می‌گذرد.

بارزترین و واضح‌ترین خاطره ما از او همان دربی نهم دی ماه است و گلی که ورزشگاه آزادی را منفجر کرد.

روزی که صحبت از نکونام و سرمربی‌گری او در استقلال شد، علاوه بر اینکه قرار بود یک استقلالی روی نیمکت آبی‌ها بنشیند، سایه‌ی یک استقلالی دیگر هم پشت سر نکونام دیده می‌شد.

اگر چه تا هفته گذشته اخبار ضد و نقیض در خصوص هاشمی‌نسب منتشر می‌شد اما حالا چند روزی است که دوباره به این تیم بازگشته و جدایی او در این فصل به پایان رسید تا کسی که روزی درون زمین برای استقلال می‌جنگید، حالا از روی نیمکت نظاره‌گر بازی تیمش باشد که در اولین تجربه بازگشت، تیم به یک برد ارزشمند دست یافت تا در همین ابتدای کار، او و استقلال برای هم خوش یُمن باشند.

قرار گرفتن فردی مثل هاشمی نسب کنار نکونام، می‌تواند تقسیم وظایفی باشد در کادرفنی استقلال، تا بار فنی و مسائل تیمی را نکونام با آرامش بیشتری پیش ببرد و کنترل حواشی را به یار تازه از راه رسیده واگذار کند.

همراهی و همکاری این دو نفر، برای استقلال حکم یک یار اضافی را دارد. اگرچه استقلال به لحاظ نیروی انسانی پر قدرت بسته نشده و مانند رقبا خود را مسلح نکرده است، اما اینکه بازیکنان و هواداران به نیمکت و کادر فنی دلگرم شوند و منشا آرامش تیم از این نقطه باشد، فصل پر التهاب و سخت را تا حد زیادی، سهل و قابل تحمل می‌کند.

در واقع این فصل یارانی می‌خواهیم تا یاورمان باشند. کاری که می‌توان گفت از عهده نکونام و هاشمی‌نسب بر می‌آید.

شرایط تیمی استقلال به نحوی است که توضیح اضافه‌ای ندارد و همه می‌دانند که اشکال و ضعف بزرگ این تیم عدم وجود مهره‌های تاثیر گذار در بازی است. اما جدا از مسائل فنی، این بحث روانی است که در لیگ ایران شما را تا حد قابل توجهی به موفقیت نزدیک می‌کند، همانگونه که پرسپولیس چند سالی است با حضور امثال پیروانی کار خود را پیش می‌برد. در واقع باید گفت اینجا اگر بازی نیمکت ها را ببازید، بازی درون زمین را سخت خواهید برد. به همین دلیل بود که اکثریت جامعه هواداری استقلال مُصر بر حضور هاشمی‌نسب شدند زیرا می‌دانند اینجا باید بازی را بلد بود، آن هم بازی کنار زمین که کم برای این تیم حاشیه نساخته است.

حال در این فصل، بازی بزرگی به این مرد سپرده شده تا که در می‌داند تا چه حد مهم است. او در اولین قدم این بازی با استقلال سه امتیاز را تجربه کرد و این امید وجود دارد که در ادامه هم همین‌گونه پیش برود.

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10001

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها