بررسی آماری ۸ برد آبی‌ها در فصل جاری

استقلال در ۸ دیداری که تا اینجای فصل به برتری رسیده ۱۶ گل به ثمر رسانده که این یعنی میانگین ۲ گل برای هر بازی بوده و فقط دو گل دریافت کرده است.

به گزارش دبل استار،استقلال در بازی سه‌شنبه ۲۸ آذرماه با نتیجه پرگل ۴بر۰ نساجی مازندران را شکست داد تا پرگل ترین برد خود را در این فصل در سیزدهمین هفته کسب کند.

همه نکونام را به عنوان یک سرمربی دفاعی در فوتبال ایران می شناسند، اما آمار گل های زده او در این فصل حکایت از این دارد که نکونام اگر ابزار لازم را داشته باشد به وقتش فوتبال تهاجمی و تماشاگرپسند را هم به نمایش می‌گذارد.

استقلال در ۸ برد کسب کرده این فصل خود، نیمی از آن را با نتیجه ۱بر۰ به ثمر رسانده این بردها مقابل ملوان، استقلال خوزستان، آلمینیوم اراک و مس رفسنجان بوده است که ۳تای آنها میزبان بوده و فقط در مقابل مس رفسنجان مهمان بوده است.

چهار بردی که تیم جواد نکونام بیشتر از یک گل به ثمر رسانده باز هم یک بازی در خارج تهران بوده که در اولین بازی افتتاحیه لیگ نفت آبادان را با نتیجه ۳بر۰ شکست داد تا لیگ را پرقدرت شروع کند.

استقلال در ۳ دیداری که در ورزشگاه آزادی بیشتر از یک گل به ثمر رسانده است، هوادار را با نتیجه ۳بر۲، تراکتور را با ۲گل و نساجی مازندران را ۴ گل در هم کوبیده است.

نکته مهم درباره بردهای استقلال در این ۸ بازی این بوده که استقلال در ۷ دیدار کلین شیت کرده و هیچ گلی دریافت نکرده و تنها در یک بازی ۲گل دریافت کرده که مقابل هوادار تهران بود که آن هم وقتی در دقایق ابتدایی غافلگیر شد در نهایت با ۳ گل کامبک زد تا در ورزشگاه آزادی شکست ناپذیر بماند.

استقلال در ۸ دیداری که تا اینجای فصل به برتری رسیده ۱۶ گل به ثمر رسانده که این یعنی میانگین ۲ گل برای هر بازی بوده و فقط دو گل دریافت کرده که هر ۴ بازی ۱ گل دریافت کرده و این یعنی آمار خط دفاعی استقلال فوق‌العاده بوده است.

بنابراین نکونام اکنون بهترین خط دفاعی لیگ و دومین خط حمله لیگ برتر را بنام خود کرده که این نشان از شناخت او از فوتبال ایران دارد.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13155

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها