لطیفی در گفتگو با دبل استار:

ارسلان و سیدحسین برای تیم زحمت می‌کشند/ سبک نکونام مانند کی‌روش است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این تیم تا پایان هفته سوم لیگ برتر صحبت کرد.

به  گزارش دبل استار؛ علی لطیفی پیشکسوت استقلال در رابطه با بازی این تیم مقابل سپاهان به خبرنگار ما گفت: اعتقاد دارم به هیچ عنوان حق استقلال در این بازی شکست نبود. اصولا بازی مدعیان در لیگ ایران آبستن حوادث کم اما تاثیرگذار است. به طور مثال اصلا در فوتبال روز دنیا هرگز نمی‌بینید که مثلا در مصاف منچسترسیتی و منچستریونایتد موقعیت های بازی کم باشد و یا مثلا در اسپانیا مثل مسابقه بارسلونا و اتلتیکومادرید و یا بازی رئال مادرید و سویا، شما همیشه می‌بینید که موقعیت ها در این بازی‌ها بسیار زیاد و همیشه نتیجه بالای دو گل دارد و حتی اگر بازی ها یک هیچ هم تمام می شود موقعیت های زیادی دارد اما در لیگ ایران وقتی دو تیم مدعی با هم بازی می‌کنند حوادث فوتبال است که تاثیرگذار است و تعیین کننده می شود.

وی در همین باره افزود: در بازی استقلال و سپاهان هم همین اتفاق افتاد که حتی می‌توانست نتیجه نهایی به سود استقلال رقم بخورد ولی به سود سپاهان رقم خورد.

لطیفی درباره عملکرد کلی تیم استقلال عنوان کرد: سبک بازی جواد نکونام از کی‌روش تاثیر می‌گیرد که بازیکنان داخل دفاع جمع می شوند و منتظر ضد حمله می شوند.چون شروع مربیگری جواد با کی روش بوده به خوبی تمامی خصوصیات فنی و تاکتیکی کی روش را در بر گرفته است.

پیشکسوت استقلال با توجه به تفاوت داشته‌های دو تیم در بازی هفته دوم خاطرنشان کرد: بدشانسی جواد نکونام آورد این بود که قایدی و محبی به عنوان دو مهره تاثیرگذار استقلال از از این تیم رفتند و جایگزینی برایشان پیدا نشده است‌. در مابقی پست ها جواد نکونام نمی‌تواند گله داشته باشد چون در واقعا تیم فوق‌العاده ای دارد. اسکلت تیم حفظ شده و این تیم فقط در فاز هجومی هست که کمبود مهره دارد. با همه این‌ها اعتقادم این است که باید به نکونام فرصت داد چرا که او از خانواده استقلال است. جواد واقعا از بچگی استقلالی بوده و از همان نوجوانی به من می‌گفت که آرزو دارم در آینده در استقلال بازی کنم و بازیکنی نبود که به هرتیمی برود الکی بگوید من از کودکی طرفدار این تیم بوده ام مثل آرش رضاوند که واقعا استقلالی بوده است.

اوبه لزوم حمایت همه جانبه از سرمربی استقلال تاکید کرد و گفت: من در فصول گذشته از مربیان خارجی هم حمایت کردم و گفتم که باید به آنها فرصت داد. ولی حالا که داریم درباره یک مربی ایرانی و استقلالی حرف میزنم گه یک بازیکن بزرگ و بین المللی هم بوده و باید از این کیفیت و پتانسیلی که داشته در راه منافع استقلال استفاده کنیم. بهترین کار حمایت تمام قد هواداران و پیشکسوتان از از جواد نکونام و تیمش است.

لطیفی در رابطه با برخی انتقادها به سید حسین حسینی و ارسلان مطهری اظهار داشت: من اصلا این رویکرد را قبول ندارم زیرا ارسلان فصل قبل بهترین مهاجم استقلال و یکی از بهترین مهاجمان نوک و کلاسیک ایران بوده و کلیه کارهایی که محبی و قایدی و پشت آنها رضاوند و مهری انجام می‌دادند ماحصل زحماتی بود که ارسلان مطهری انجام می‌داد. از آنطرف بهتر از سید برای گلری استقلال در کشورمان نداریم و باید به این بازیکن و بازیکنان دیگر فرصت داد و از همه پتانسیل آنها استفاده کرد و ما نمی‌توانیم با یک بازی بگوییم بازیکنی خوب است یا خوب نیست.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10179

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها