هافبک با تجربه استقلال به زودی در خدمت نکونام

رضا میرزایی با طی کردن دوران نقاهت خود را برای بازگشت به میادین فوتبال آماده می‌کند.

به گزارش دبل استار،بازیکنی که در نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و دوم با حواشی زیاد به استقلال پیوست و توانست با عملکرد خوب خود نزد هواداران استقلال به یکی از محبوب ترین بازیکنان این تیم تبدیل شود، حالا برای بازگشت به فوتبال تلاش می‌کند.

میرزایی که یکی از بازیکنان مورد اعتماد ریکاردو ساپینتو بود و خیلی ها در فصل گذشته به او لقب «تعویض طلایی» سرمربی پرتغالی را داده بودند، نمایش های خوبی در لیگ بیست و دوم داشت اما در آخرین مسابقه لیگ برتر با بدشانسی بزرگی مواجه شد. او در جریان برد پرگل و ۷ بر یک تیمش مقابل تراکتور با مصدومیت شدید مواجه شد و در معاینات پزشکی مشخص شد که رباط صلیبی اش را از دست داده است.

میرزایی در آن مقطع بلافاصله زانوی خود را جراحی کرد و حالا بعد از طی کردن دوران نقاهت و بهبودی نسبی تمرینات سبک را شروع کرده است. از زمان جراحی میرزایی بیش از ۵ ماه گذشته و او در تلاش است تا بتواند در آینده ای نزدیک به میادین برگردد.

هافبک باتجربه استقلال که تا پایان فصل جاری هم با این تیم قرارداد دارد، مراحل درمانی و جسمانی خود را در این مدت با جواد نکونام در میان گذشته و سرمربی آبی پوشان هم به او قول داده در نیم فصل نامش به لیست بزرگسالان تیم وارد شود.

میرزایی امیدوار است تا پایان نیم فصل اول به شرایط ایده‌ال برگردد و بتواند از بازی های ابتدایی نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم دوباره به ترکیب برگردد و برای تیمش بازی کند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12070

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها