راز موفقیت استقلال همین همدلی و رفاقت است

کاپیتان اسبق استقلال گفت: اگر نتایجی که نکونام گرفته، مربی خارجی می‌گرفت هر هفته تا بازی هفته بعد تیتر تمام روزنامه‌ها و رسانه‌ها بود.

به گزارش دبل استار، مهدی امیرآبادی در خصوص دیدار شب گذشته استقلال مقابل ذوب آهن، اظهار داشت: استقلال خیلی سرتر از ذوب آهن بود. با اینکه خوب بازی کرد اما ذوب آهن بر اثر یک اتفاق به گل رسید. توپی که بیرون از چارچوب بود به پای بازیکن خودی خورد و وارد دروازه استقلال شد. با این نتیجه چیزی از ارزش‌های استقلال کم نمی‌شود.

وی افزود: تیم نکونام در صدر جدول است و باید همینطور ادامه بدهند. قشنگی فوتبال همین است. ممکن است حتی در یک بازی بازنده شوید ولی تیمی که هدفش قهرمانی است باید با قدرت به کارش ادامه بدهد. امیدوارم در پایان فصل با یک قهرمانی هواداران را خوشحال کنند. با حواشی که استقلال در اوایل فصل داشت، باید به این تیم دست مریزاد و آفرین گفت که هر بازی بهتر شد. هیچ بازیکنی غرور کاذب ندارد و همه اعضای تیم پشت هم هستند.

کاپیتان اسبق استقلال در خصوص اینکه برخی بازیکنان این تیم قراردادهای خود را کم کردند؛ اما برخی این اتفاق را باور ندارند، گفت: راز موفقیت استقلال همین همدلی و رفاقت است. خیلی‌ها هستند که دوست ندارند پول کمتری بگیرند. مخصوصا در این دوران اما بازیکنان استقلال این کار را انجام دادند تا مشکلات کمتر شوند. این همان همدلی و رفاقت است. به خاطر همین است که تیم به خوبی نتیجه می‌گیرد. خیلی خوشحالم که کار مهدی هاشمی نسب درست شد و او می‌تواند از این به در بازی‌ها بعد کنار نکونام باشد.

امیرآبادی در خصوص کادرفنی این فصل استقلال، عنوان کرد: خداراشکر پازل جواد نکونام تکمیل شده، امیدوارم همینطور به کارشان ادامه بدهند. چرا نباید مربی ایرانی حمایت شود؟ چه در استقلال چه در تیم ملی، چرا باید مربی خارجی بیاوریم و فقط از او تعریف کنیم؟ اگر این نتایجی که نکونام گرفته، مربی خارجی می‌گرفت هر هفته تا بازی هفته بعد تیتر تمام روزنامه‌ها و رسانه‌ها بود. نمی‌دانم چرا این اخلاق را داریم؟!

وی در خصوص حواشی پایان بازی شب گذشته، اعتراض اعضای استقلال به رفتار فیلمبردار که گفته شد به روش اروپایی فیلمبرداری می‌کرده، گفت: باید به سرمربی حق داد. چه نکونام چه فردی دیگر، فکر کنید یک نفر ۹۰ دقیقه گوشی موبایلش را جلوی صورت شما بگیرد و فیلمبرداری کند! مربی تمرکزش را روی موفقیت تیمش گذاشته، حواسش به مسابقه و عملکرد تیمش در زمین است. این کارها تمرکز هرکسی را به هم می‌زند و او را ناراحت می‌کند. البته برخی مربیان عاشق «ادا اصول» جلوی دوربین هستند. کسانی که دنبال ادابازی و نمایش هستند این کارها را دوست دارند اما برخی دوست ندارند و تمرکزشان روی بازی و تیمشان است.

بازیکن اسبق استقلال تصریح کرد: هرچند این حواشی نباید به تیم لطمه بزند. بازیکنان و مربیان نباید به این مسائل و اتفاقات توجه کنند. باید کارخودشان را ادامه بدهند. تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد باید از حواشی دوربین و اتفاقات داوری و… دوری کند. می‌دانم کاری سخت و شاید نشدنی باشد اما تا حد امکان باید دوری کرد. تیم استقلال باید به فکر قهرمانی باشد تا دل هواداران شاد شود. شادی آن‌ها که هرکجا من را می‌بینند و به خاطر استقلال به من احترام می‌گذارند، یک دنیا برای من ارزش دارد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12510

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها