حمایت پیشکسوتان آبی از تیم؛

اردوگاه آبی متحدتر از همیشه

به گزارش دبل استار، حلقه گم شده سال های گذشته استقلال حمایت هواداران و پیشکسوتان از تیم است که امسال با حضور جواد نکونام این اتفاق افتاد و حمایت همه جانبه پیشکسوتان از تیم بیشتر از همیشه نمایان شد.

بهتاش فریبا از پیشکسوتان نامدار باشگاه استقلال که سابقه حضور در کادر فنی استقلال را نیز پذ کارنامه خود دارد به تمجید از بازیکنان تیم استقلال پرداخت  و همچنین در حمایت از جواد نکونام گفت، نکونام میتواند در استقلال عملکرد خوبی داشته باشد.

فریبا همچنین اضافه کرد آبی ها بازیکنان خوبی دارد که می‌توانند لیگ برتر و همچنین هواداران استقلال و کادر فنی را سورپرایز کنند.

محمد نوری پیشکسوت استقلال درباره وضعیت این روز های تیم عنوان کرد؛ جوان‌گرایی در تیم قابل تحسین است و بازیکنان جدید زمانی که فرصت بازی پیدا کنند مثمر ثمر خواهند بود، وی در ادامه اضافه کرد از آرامشی که سرمربی ایجاد کرده است خوشحالیم و از تیم حمایت می‌کنیم، ان‌شاالله تیم استارت خوبی در آغاز فصل بزند و سال خوبی را برای استقلال شاهد باشیم.

جعفر مختاری فر دیگر پیشکسوت استقلال در مورد استقلال عنوان کرد؛ با وجود جدایی برخی ستاره ها اما استقلال همیشه قدرتمند است و جز مدعی ها خواهد بود، مختار فر در ادامه گفت نکونام باید با قدرت به کار خود ادامه دهد مشکلات همیشه وجود دارد اما هواداران استقلال چشم امید به این تیم دارد و باید به خاطر آن ها نتیجه را بدست آوردند.

مراغه چیان از پیشکسوتان استقلال در مورد وضعیت این روز های تیم گفت؛ نکونام با وجود مشکلات مردانه پای حرفش ایستاد و میدان را خالی نکرد، نکونام در حال جنگیدن با حاشیه ها و مشکلات اسججت و این روحیه را به بازیکنانش هم تزریق کرده است امیدوار است بتواند در لیگ موفق باشد.

مراغه چیان در ادامه عنوان کرد در این روزهای سخت نکونام همچنان به حمایت هواداران نیاز دارد. او مطمئن است که طرفداران واقعی استقلال شرایط را درک می‌کنند و او را تنها نمی‌گذارند. پیشکسوتان هم کنار او خواهند بود و این وحدت و یکپارچگی میتواند عامل اصلی موفقیت استقلال در لیگ بیست و سوم باشد.

امین منوچهری یکی دیگر از بازیکنان سابق و پیشکسوت استقلال در حمایت از نکونام عنوان کرد نکونام تنها خرید خوب استقلال بود و من معتقدم تنها خرید خوب استقلال جواد نکونام بود و همه هواداران هم به این امید دارند که او بتواند یک تیم خوب را راهی مسابقات لیگ برتر کند و نتایج خوبی کسب کند.

استقلالی ها و مخصوصا هواداران آبی میدانند که اردوگاه استقلال در این فصل تنها به حمایت همه جانبه دوستداران خود نیاز دارد و این تیم با حمایت هواداران خود به خوبی موانع و مشکلات را کنار خواهد زد.

مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9727

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها