توضیحات باشگاه استقلال درباره قبول مالیات یامگا

باشگاه استقلال در موردقرارداد یامگا می‌گوید، این قرارداد برای سال قبل است و شامل قانون فعلی نمی‌شود.

به گزارش دبل استار، کارگروه نظارت بر قراردادها در سازمان لیگ که این روزها به‌شدت مشغول رصد پرونده باشگاه‌ها بر سر قراردادهای آنهاست، پس از بررسی پرونده دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان و ارسال پرونده آنها به کمیته انضباطی که منجر به کسر امتیاز این باشگاه‌ها شد، به سراغ شکایت چند باشگاه ازجمله پرسپولیس از استقلال رفته و قرار است با جمع ‌بندی موارد مطرح‌شده به‌زودی پرونده‌اش به کمیته انضباطی ارسال شود.

این درحالی است که برخی رسانه‌ها طی روزهای گذشته مدعی شدند؛ در قرارداد بازیکن خارجی باسابقه آبی‌ها یعنی کوین یامگا تخلف صورت گرفته؛

چراکه در قرارداد وی که به مبلغ ۵۵۰ هزار یورو با استقلال بسته شده، پرداخت مالیات برعهده باشگاه گذاشته شده که این امر با قوانین جدید مغایرت دارد و حالا استقلالی‌ها باید پاسخگوی آن باشند. نکته قابل‌توجه اینکه در این خصوص استقلالی‌ها اعتقاد دارند قرارداد بسته شده با یامگا مربوط به سال‌گذشته بوده و در آن زمان قبل از اینکه قوانین جدید مصوب شود، موضوع مالیاتی برای وی مطرح شده است. بنابراین این موضوع در شکایت مربوطه محلی از اعراب ندارد و نمی‌تواند مخاطراتی را برای استقلالی‌ها ایجاد کند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12035

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها