عیار نکو و تیمش مشخص شد/ استقلال باتاکتیک و منسجم

استقلال در هفته سوم لیگ برتر در حساسترین بازی هفته در فولاد شهر به مصاف سپاهان اصفهان تا بن دندان مسلح رفت.

به گزارش دبل استار، استقلال در هفته سوم لیگ برتر در حساسترین بازی هفته در فولاد شهر به مصاف سپاهان اصفهان تا بن دندان مسلح رفت.استقلال این فصل در نقل‌وانتقالات، نه تنها تیمش را ترمیم و قدرتمند نکرده است، بلکه ۴ سوپراستار آنها در حمله و دفاع نیز از تیم جدا شده اند.

استقلال فصل را در حالی با نکونام در آبادان با پیروزی شیرین آغاز کرد و در دومین بازی در خانه، ملوان را با یک گل برد، اما همه پیشکسوتان و روزنامه نگاران، بازی با سپاهان را بهترین موقعیت برای سنجش یاران نکونام می دانستند.

استقلال در اصفهان و با تغییر تاکتیک و رفتن به دفاع ۳ نفره که بسیار هوشمندانه از جانب کادرفنی اتخاذ شده بود، تا کناره های سپاهان که رضاییان و زکی پور حلقه اتصالی بازی از دفاع و رساندن توپ به مغانلو بود را به خوبی ببندند که در این امر بسیار موفق ظاهر شدند.

جواد نکونام نشان داد که مرد بازی های بزرگ است و برای هر بازی سیستم و تاکتیک مخصوص به خود را دارد.استقلال به خوبی سپاهان را مهار کرد و اگر تنها اشتباه سلیمی نبود و ارسلان مطهری به خوبی از موقعیت های بدست آمده به خوبی از آنها استفاده می کرد، این بازی با اختلاف ۲تا۳گل بسود استقلال به پایان می رسید.

کادرفنی استقلال به همه کارشناسان و پیشکسوتان ثابت کرد که فوتبال را در زمین بازیکنان باانگیزه، تکنیک، تعصب و باتلاش خود باز می کنند و گرنه خرید همه ستاره‌های لیگ و جذب بازیکنان خارجی که حتی به آنها بازی هم حتی نرسد، هنر و تفاوت بین استقلال و سپاهان در بازی چهارشنبه شب در نقش جهان بود.

عیار نکونام و کادرفنی او در نقش جهان مشخص شد و هواداران استقلال از بازی امشب خود مقابل سپاهان به جز در نتیجه راضی بودند و اگر استقلال در پیش فصل چند خرید خوب داشت، اکنون با اختلاف در صدر بود و اما هنوز هم دیر نشده و با اضافه کردن یک مهاجم تمام کننده و یک وینگر پا به توپ و تکنیکی، بدون تردید این استقلال در ادامه فصل، لرزه به اندام هر حریفی خواهد انداخت.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10130

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها