از وعده و وعید خسته شده و سکوت نخواهیم کرد؛

پیام واضح بازیکنان استقلال به مدیریت باشگاه

بالاخره سکوت بازیکنان استقلال درباره مشکلات مالی این باشگاه شکسته شد.

به گزارش دبل استار، بازیکنان استقلال دو فصل سخت را از نظر مدیریتی و بخصوص مشکلات مالی پشت سر گذاشته اند. این برای اولین بار است که باشگاه استقلال نه تنها از جانب هیچ ارگانی حمایت مالی نمی شود، حتی شرکت‌ها و اپراتورهای مخابراتی هم اگر برای اسپانسر شدن پیش قدم شوند، با تهدید افراد یا گروه هایی از این کار منصرف می شوند. مدیران استقلال هم در این دو فصل هیچ اسپانسری برای استقلال پیدا نکرده و همراه اول هم که استقلال یک فصل برایش تبلیغ کرده، ریالی به باشگاه استقلال پرداختی نداشته است. انگار دست هایی در پشت پرده حضور دارند که علنا با استقلال دشمنی دارند و نه تنها از این تیم پرهوادار و پرافتخار حمایتی نمی کنند، بلکه با قدرتی که دارند، جلوی حمایت دیگران را نیز با تهدید می گیرند.

بازیکنان استقلال در این دو فصل خیلی با نداری باشگاه ساخته و حتی برای خرید بازیکن جدید با کم کردن قرارداد خود که نیمی از آن را هم نگرفته اند، برادری خود را ثابت کرده اند و اکنون با یک استوری مشترک که همه بازیکنان در پیج شخصی خود منتشر کرده به هواداران استقلال، وضعیت مالی و کاری و ناتوانی مدیریت را توضیح داده و با مدیریت هم اتمام حجت کرده اند که به اندازه کافی سکوت کرده و دیگر سکوت جایز نیست.بازیکنان استقلال حق دارند که سکوت نکنند و حتی تمرین، چون انگار هدف مدیریت باشگاه استقلال هم همین است که استقلال به یک تیم معمولی بدل شود و در حالی که دیگر تیم پایتخت همین روزها بود که خبری مبنی بر اینکه بعد از بازی با النصر ۱۰ درصد پول قراردادهای این فصل خود را گرفته و آن هم در حالی که مدیریت باشگاه در مصاحبه هفته قبل از نداشتن پول به رستوران خبر می داد.

بازیکنان و هواداران استقلال و کل فوتبال ایران فهمیده اند که برای استقلال نباید پولی تهیه شود و در مقابل برای رقیب از همه بانک های کشور وام بدون مدرک داده شود و همین چیزهاست که بازیکنان را بسیار عصبی کرده و مدیریت هم انگار با کسانی برای زدن استقلال در پشت پرده همکاری می کند..آقای هاشمی، وزیر جدید ورزش و جوانان باید هر چه زودتر تکلیف استقلال و مدیریتش را مشخص کند، چون دیگر کارد به استخوان همه رسیده است.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10904

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها