یادآوری یک روز خاص برای سر طلایی (عکس)

از حضور دوباره هاشمی‌نسب در استقلال پس ازسال‌ها تنها چند هفته می‌گذرد و حالا او در بازی‌هایی که تماشاگران حضور دارند، مورد تشویق قرار می‌گیرد.

به گزارش دبل استار، از آن سال‌هایی که هاشمی‌نسب در قواره یک بازیکن برای استقلال کار می‌کرد سال‌های زیادی می‌گذرد و تنها خاطرات او با پیراهن آبی به جا مانده است.

از حضور دوباره هاشمی‌نسب در استقلال پس ازسال‌ها تنها چند هفته می‌گذرد و حالا او در بازی‌هایی که تماشاگران حضور دارند، مورد تشویق قرار می‌گیرد.
حضور این مربی بحث کمیت و کیفیت مطرح خواهد کرد که از علل اهمیت حضور سرطلایی سال‌های دور این تیم محسوب می‌شود.

به عقیده تعدادی هاشمی‌نسب نه از لحاظ فنی، که در بحث روانی می‌تواند حضور موثری روی نیمکت استقلال داشته باشد و البته تا حد زیادی این موضوع از منظر بسیاری هواداران تایید می‌شود چرا که او در تمرینات و لحظات بازی سعی در ایجاد روحیه و انگیزه برای بازیکنان دارد و به اصطلاح در این مورد باری از دوش نکونام برمی‌دارد. همان چیزی که استقلال برای رقابت با دیگر تیم پایتخت نشین نیاز داشته است.

امروز و پیش از آغاز بازی، یک خبرنگار لباس فصل ٧٩ استقلال و آن دربی معروف را به هاشمی‌نسب نشان داد که در ابتدا با تعجب او همراه شد و حتی عنوان کرد که خودش این پیراهن را ندارد.

اگرچه این یک حرکت طبیعی و عادی در فوتبال و بین اهالی این ورزش است اما قطعا هواداران استقلال دوباره تا مدتی خاطره آن دربی را تکرار خواهند کرد.

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10289

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها