راه حل پیشکسوت استقلال برای آرامش تیم

کارشناس فوتبال به مدیریت باشگاه استقلال توصیه کرد تا زمان دیدار با پرسپولیس شرایط رضایت کادر فنی و بازیکنان این تیم را فراهم کند تا دردسرهای بیشتری در انتظارش نباشد.

به گزارش دبل استار، علی جباری در خصوص پیروزی استقلال مقابل همنام خوزستانی اش گفت : استقلال دو نیمه متفاوت را پشت سر گذاشت، ۴۵ دقیقه اول به قول نکونام خواب بود و اصلا راضی کننده ظاهر نشد و حریف اگر با تجربه تر بود می‌توانست از موقعیت هایش استفاده کند ولی در نیمه دوم استقلال بهتر شد از روی ضربه ایستگاهی به گل رسید و توانست در روزی که کیفیت لازم را نداشت سه امتیاز را از آن خود کند.

این پیشکسوت در مورد اختلاف مدیریت و سرمربی تیم نیز گفت: دود این اختلاف به چشم هواداران و تیم خواهد رفت دوباره حاشیه به تیم برمی گردد هر چند که با مدیریت غلط در استقلال این تیم از ابتدای فصل در حاشیه بوده اما اعتقاد دارم یا این اختلاف باید حل شود یا یک نفر از باشگاه کنار گذاشته شود.

بازیکن سابق استقلال ادامه داد: خطیر خوش شانس هم بوده که تماشاگران به ورزشگاه نیامدند تا علیه او شعار دهند. بر خلاف خطیر نکونام با دست خالی جنگیده و نتایج خوبی هم گرفته و مورد حمایت هواداران هم هست و طرفداران او را تنها نخواهند گذاشت.

جباری در خصوص عملکرد تیم‌های لیگ برتری در چهار هفته اول لیگ خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هنوز تیمها به شرایط ایده آل نرسیده اند نمی توان ارزیابی دقیقی داشت ، اما هفته اول پر گل بود و امیدها را برای لیگی جذاب با گل‌های زیاد زنده کرد. در این چهار هفته جوانان با انگیزه در لیگ تلاش زیادی کردند تا خودشان را نشان دهند.

کارشناس فوتبال ادامه داد: البته شکست‌های تراکتور با آن همه بازیکنان گران قیمت عجیب بود و انتظار بیشتری از تراکتور می‌رفت ، سپاهان هم عملکرد خوبی داشته و در مجموع بازیهای با کیفیتی را دیدیم که تا حدودی قضاوت داوران باعث تنش شد و بیشتر تیمها از ابتدای فصل نسبت به قضاوت داوران معترض بودند.

کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: استقلال بعد از تعطیلی لیگ باید به مصاف پرسپولیس برود و نیاز است که مدیران باشگاه هر چه زودتر نسبت به جذب بازیکن مورد نظر کادر فنی اقدام کنند، این بازی برای هواداران از اهمیت خاصی برخوردار است و مدیریت می داند که عدم نتیجه گیری در این دیدار به گردن آنها خواهد بود که به وعده هایشان عمل نکردند بنابراین باید خواسته های سرمربی برآورده شد تا استقلال به آرامش برسد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10405

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها