بلانکو صید جدید نکو از لالیگا

شب گذشته خرید جدید جواد نکونام به استقلال اضافه شد.

به گزارش دبل استار، استقلال در این فصل، خرید قابل توجهی نداشت و هواداران استقلال بعد از رفتن قایدی و محبی که بر روی ۶۰درصد گل های فصل پیش تاثیر داشتند، بسیار نگران بودند که تیم جواد نکونام در حمله و گلزنی دچار مشکل شود که همین جور هم شد.

نکونام از اول فصل و در لیستی که برای خرید بازیکن به مدیریت قبل و حال داده بود، در تنها پستی که فقط تاکید بر بازیکن خارجی داشت، مهاجم بود.بعد از مذاکرات گسترده با گزینه‌های متعددی که جواد نکونام به باشگاه معرفی کرده بود، سرانجام در آخرین لحظات فصل نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال در سایت رسمی خود اعلام کرد که با گوستاوو بلانکو مهاجم ۱۹۰ سانتی متری آرژانتینی قرارداد ۲ ساله امضا کرده است.

بلانکو سابقه بازی در ایبار، رئال اویدو، آنتالیا اسپور، مالاگا و چند باشگاه دیگر را در کارنامه خود داشته و بیشتر دوران بازی او در اسپانیا سپری شده است. او در دو فصل گذشته، بازیکن ایبار بوده و هر فصل، توانسته ۴ گل برای این تیم در لالیگا ۲ بزند.عملکرد بلانکو مهاجم ۳۱ ساله جدید استقلال تاکنون ۳۰۳ بازی، ۶۳ گل و ۲۸ پاس گل بوده است.گوستاوو بلانکو که با نظر مستقیم جواد نکونام انتخاب شده است، بنظر مهاجم اول استقلال در ادامه فصل جاری خواهد بود و باید دید که آیا او برای استقلالی ها یک تمام کننده تمام عیار خواهد بود یا باز هم استقلال بر روی ضربات ایستگاهی و کمک مدافعان به برتری خواهد رسید. به هر ترتیب بودن بازیکنی که در لالیگا بوده، چه از نظر فنی و چه روحی و روانی، وزنه قابل اتکاء در خط حمله برای استقلال خواهد بود.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10353

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها