دستان بسته نکو برای تغییرات تاکتیکی 

استقلال این فصل یکی از سخت‌ترین سال‌های فوتبالی خود را در طول ادوار لیگ برتر پشت سر می‌گذارد.

به گزارش دبل استار، جواد نکونام سال پیش و زمانی که فرهاد مجیدی بعد از قهرمانی بدون شکست استقلال را ترک کرده بود، یکی از گزینه‌های استقلال و شاید تنهاترین گزینه وطنی استقلال از طرف مصطفی آجورلو بود.

جواد نکونام اما بخاطر این که هواداران بعد از قهرمانی استقلال با مجیدی خواستار سرمربی خارج بودند، نکونام در بیانیه‌ای اعلام کرد که با فولاد و پروژه ای که آغاز کرده، ادامه خواهد داد و در زمانی به استقلال باز خواهد گشت که همه چیز بر وفق مراد او خواهد بود.

جواد نکونام اما این فصل با فشار و درخواست های مکرر هواداران در فضای مجازی و غیر مجازی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال انتخاب شد.

نکونام در بدو ورودش شاید هیچ وقت فکرش را نمی کرد که با بدترین شرایط استقلال از روز تاسیس خود تا این روز مواجه باشد.

مدیریت وقت استقلال در اوج نقل و انتقالات از استقلال کنار کشید و دو هفته از بهترین زمان که همه تیم‌های خود را می بستند از دست داد و تا آمدن مدیریت جدید هم هیچ چیز تغییر که نکرد، بلکه روز به روز بدتر هم شد.

مشکل مالی و رابطه شکرآب مدیریت و سرمربی استقلال از ابتدا تاکنون باعث شده که هیچ بازیکنی به تیم اضافه نشود و نکونام اعلام کرد که با بازیکنان سال قبل مجبور است که ادامه دهد.

هر سرمربی برای نتیجه گرفتن به دو عنصر تاکتیکی و بازیکنانی که در قالب تاکتیکی او جای بگیرند، نیاز دارد و استقلال و جواد این فصل با دست های بسته به مصاف حریفان می روند و در بعضی مواقع که تاکتیک ها دیگر جواب نمی دهند به بازیکنان تکنیکی و وینگرهای پا به توپی نیاز است که با تکنیک فردی خود، گره بازی را برای تیم باز کنند و به اصطلاح فوتبالی ها، بتوانند بازی را در آورند.

استقلال فصل گذشته قایدی و محبی را در دو سمت وینگر خود داشت که در هر بازی کلید موفق سرمربی برای تغییر نتیجه در مواقعی بود که بازی گره می خورد.

استقلال این فصل در شرایطی قرار دارد که سرمربی نمی تواند از تاکتیک ها و تغییر تاکتیک ها در مواقع به بن بست رسیدن تاکتیک تیم از آن بخاطر نداشتن مهره هایی چون قایدی و محبی استفاده کند و اگر تا پایان نقل‌وانتقالات شرایط تیم در این زمینه تغییر نکند، استقلال در بسیاری مواقع دجار فقر گلزنی و به طبع آن رسیدن به پیروزی خواهد شد.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9990

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها