نقش پررنگ دو استقلالی در صعود تیم امید به نیمه‌نهایی

حسینی و مطهری دو بازیکن استقلال نقش مهمی در صعود تیم ملی امید به مرحله نیم نهایی داشتند.

به گزارش دبل استار،امروز تیم فوتبال امید ایران در مرحله یک هشتم بازی های آسیایی هانگژو به مصاف تایلند رفت و موفق شد با دو گل حریف خود را شکست داده و به نیمه‌نهایی صعود کند. شاگردان عنایتی در دقایق ابتدایی نیمه اول با گل ارسلان مطهری پیش افتادند و سپس با گلزنی یاسین سلمانی از روی نقطه پنالتی در اواخر نیمه دوم، به بر ارزشمندی دست پیدا کردند.

تیم امید درحالی به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام شد که در انتخابی المپیک موفق به کسب سهمیه نشد و غلامرضا عنایتی،  تصمیم گرفت از دو کوپن سهمیه بزرگسال خود استفاده کند و با دعوت سید حسین حسینی و ارسلان مطهری به این تیم، با قدرت بیشتری در مسابقات حاضر شود.

تا به اینجای کار که امیدها موفق شدند خود را به نیمه‌نهایی برسانند، حسین حسینی و ارسلان مطهری در ترکیب اولیه شاگردان عنایتی قرار گرفته‌اند و مطهری تنها بازی پیش برابر مغولستان را به صورت یار تعویضی به زمین آمد.

حسین حسینی اما نه تنها به عنوان دروازه‌بان ثابت برای تیم امید به میدان رفته، بلکه به عنوان کاپیتان نقش رهبری بازیکنان را در زمین ایفا کرده است و در این چند بازی با واکنش‌های به موقع دروازه ایران را نجات دهد. از آنجا که حسینی در فصل جدید لیگ برتر تنها برابر سپاهان گلی دریافت کرده، چند بازی متوالی است که یکی پس از دیگری کلین شیت به نام خود ثبت می‌کند و به نوعی قصد این را دارد تا عملکرد بهتری در سال جاری از خود به جای بگذارد. ازی سویی دیگر ارسلان مطهری تا این مرحله از مسابقات موفق شده دو گل را به نام خود ثبت کند که مهمترین گل او به دیدار امروز برابر تایلند بازمی‌گردد تا او از تجربه خود استفاده کرده و درست زمانی که دروازه‌بان تایلندی قصد فریب مهاجمان ایران را داشت، با یک ضربه توپ را وارد دروازه او کند.

در خصوص دعوت حسینی و مطهری به تیم امید انتقادات بسیاری نسبت به این تصمیم عنایتی شد اما حالا با صعود ایران به نیمه‌نهایی نقش مهمی که دو بازیکن استقلالی در این صعود داشتند، می‌توان دریافت که اصرار این مربی به حضور آنها پر بیراه نبوده است.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11025

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها