بازگشت دوباره سید حسین به اوج

سید حسین حسینی در این فصل نشان از برگشت به اوج داده است و خیال هواداران آبی پوش و جواد نکونام را بابت دروازه استقلال راحت کرده است.

به گزارش دبل استار، سید حسین حسینی دروازه بان استقلال که با تیم ملی امید کشورمان در بازی های آسیایی هانگژو حضور دارد عملکرد خیره کننده ای برجای گذاشت و به روند روبه رشد خود در تیم ملی امید هم ادامه می دهد.

حسینی که بازوبند کاپیتانی را در استقلال و اکنون در تیم ملی امید بر عهده دارد وظیفه سنگینی را بر دوش دارد که تا الان به خوبی توانست از عهده آن بر بیاید.

دروازه بان استقلال که در چهار بازی لیگ توانسته بود در مقابل تیم های صنعت نفت آبادان،ملوان ،استقلال خوزستان دروازه خود را بسته نگه دارد تنها در مقابل سپاهان از روی نقطه پنالتی که روی ریباند دروازه اش باز شد ناکام ماند.

سید حسین حسینی با درخواست غلامرضا عنایتی در کنار ارسلان مطهری همراه تیم ملی امید در بازی های آسیایی حاضر شده است توانست در چهار بازی پیاپی مقابل تیم های مغولستان،عربستان ، ویتنام و تایلند کلین شیت کند و بار ها با سیوهای خود مانع فروپاشی دروازه تیم ملی امید شد .

این در حالی است که سید حسین حسینی در فصل بیست و یکم توانست با ۱۹ کلین شیت رکوردار یک فصل لیگ برتر شود اما در فصل گذشته نتوانست انتظارات را برآورده کند و با حاشیه‌هایی فراوان همراه بود.

سید حسین حسینی تا این جای فصل نشان از برگشت به اوج داده است و خیال هواداران آبی پوش و جواد نکونام را بابت دروازه استقلال راحت کرده است.

منبع خبر : صابر مهدویان

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11022

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها