کدام کارمند باشگاه استقلال، ایمیل‌های آمانوف را حذف کرد؟

توضیحات عضو هیات مدیره استقلال نشان‌دهنده وضعیت عجیب باشگاه استقلال در این روزهاست.

به گزارش دبل استار، در حالی شب گذشته پنجره نقل و انتقالات تابستانی رسما به پایان رسید که مهمترین خبر امروز، خبر محکوم شدن باشگاه استقلال در پرونده شکایت عزیزبک آمانوف بازیکن سابق این تیم بود و مشخص شد آبی‌های تهرانی علاوه بر ۱۱۲ هزار دلار باقیمانده از مطالبات آمانوف برای فصلی که در استقلال بازی می‌کرد، باید مبلغ ۴۰۰ هزار دلار هم بابت قرارداد امسالش به وی پرداخت کنند. یعنی مجوعا ۵۱۲ هزار دلار. حال اینکه این بدهی سنگین چطور روی دست باشگاه استقلال نشسته هم در نوع خودش جالب است!

زمستان سال گذشته که آمانوف به دلیل عدم دریافت مطالبات خود مدعی شد بعد از ارسال چند نوتیس اقدام به فسخ یکطرفه قرارداد خود کرده، مدیریت وقت باشگاه اعلام کرد چنین اخطارهایی به دستشان نرسیده است. کمی بعد اینطور عنوان شد که آمانوف نوتیس‌هایش را به جای ایمیل رسمی باشگاه، به ایمیل یکی از روزنامه‌های هواداری استقلال ارسال کرده و بر همین اساس شکایت او راه به جایی نخواهد برد!

حالا که خبر محکومیت استقلالی‌ها رسانه‌ای شده، فرشید سمیعی عضو هیات مدیره این باشگاه که سابقه معاونت بخش حقوقی را هم دارد، در توضیحات خود به نکته عجیبی اشاره کرده است: “باشگاه استقلال با توجه به ترک تمرینات و خروج از کشور توسط آمانوف اقدام به طرح شکایت از او کرد، اما بعدها متوجه شدیم اتفاقا آمانوف نوتیس‌های خود را طبق اقدام‌های قانونی به ایمیل آدرس مندرج در قرارداد ارسال کرده است. وقتی بار دیگر به مدیران باشگاه مراجعه کردیم، پس از پیگیری گفتند یکی از کارمندان باشگاه ایمیل‌های ارسالی آمانوف را از داخل سیستم پاک کرده است و به همین دلیل متوجه اخطارهای این بازیکن نشده بودیم!”

بر همین اساس مشخش شده بازیکن ازبک کاملا آگاهانه و قانونی قراردادش را فسخ کرده و سوال جدی اینجاست که مدیران وقت باشگاه استقلال بر چه اساس اعلام کردند نوتیس‌های آمانوف به ایمیل اشتباهی ارسال شده است؟ از آن مهمتر اینکه یک کارمند به اصطلاح ساده در باشگاه استقلال چگونه به ایمیل رسمی باشگاه دسترسی داشته و چطور اقدام به حذف آنها کرده که هیچکس متوجه نشده است؟ اصلا این کارمند چه کسی بوده است که چنین کار فاجعه باری را انجام داده است؟

جالب اینجاست که طبق توضیحات سمیعی تا زمان حضور علی فتح الله زاده بر مسند مدیرعاملی استقلال، حتی درباره این کارمند خاطی هم اقدامی انجام نمی‌شود: «در دوران حجت کریمی با توجه به اینکه حذف اطلاعات از داخل سیستم منجر به متضرر شدن باشگاه شده بود اقدام به ثبت شکواییه علیه یکی دو نفر از کارمندان وقت باشگاه شد که به دلیل فقدان دلایل کافی هنوز منتج به نتیجه نشده است.»

با احتساب نرخ فعلی دلار، میزان بدهی باشگاه استقلال بر سر این پرونده بیش از ۲۵ میلیارد تومان است. مبلغی سنگین که علاوه بر عدم تعهد مدیران استقلال به پرداخت دستمزد بازیکن، به خاطر عدم نظارت صحیح و برخی سهل انگاری‌ها در رکن مدیریتی این باشگاه در دوران فتح الله زاده رقم خورده است.

 

منبع خبر : به نقل از فوتبالی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10380

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها