استقلال؛ ناکام بزرگ نقل‌و‌انتقالات

جواد نکونام در شرایط سختی هدایت تیم فوتبال استقلال را پذیرفته است.

به گزارش دبل استار، جواد نکونام در سال‌های اخیر همواره جزء گزینه‌های سرمربیگری استقلال بود اما نزدیکانش اعتقاد داشتند او زمانی به این تیم می‌آید که شرایط از هر نظر برای موفقیت مهیا باشد، در شرایطی که برعکس این قضیه اتفاق افتاد.

نکو در بدترین شرایط استقلال از نظر مدیریتی، مالی و کمبود مهره تاثیر‌گذار به این تیم آمده و بدون‌شک سخت‌ترین دوران مربیگری‌اش را پشت‌سر می‌گذراند. استقلال برای این فصل هم کادرفنی نسبتا موفقش را از دست داد و هم اینکه ستاره‌های تاثیر‌گذارش را نتوانست حفظ کند. رافائل سیلوا، عارف غلامی، مهدی قایدی، محمد محبی، علیرضا رضایی، سبحان خاقانی، سینا سعیدی‌فر و ارشا شکوری لیست خروجی استقلال بودند و آرمین سهرابیان، سامان تورانیان، ایمان سلیمی، گوستاوو بلانکو، محمد جوادکیا، مهرداد محمدی و محمدرضا خالدآبادی هم تازه‌واردهای این تیم به‌حساب می‌آیند.

از طرفی در بین بازیکنان جذب شده ستاره ملی پوشی دیده نمی‌شود در‌حالی‌که نفرات جدا شده به‌مراتب شاخص‌تر بوده و حداقل دو سه ملی‌پوش در بین آنها دیده می‌شود. با توجه به همین مساله می‌توان گفت استقلال تیم ناکام نقل‌و‌انتقالات تابستان جاری بود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10418

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها