بدهی ۹۵۰ میلیاردی باشگاه استقلال تایید شد

برخی جزئیات از بدهی کلان باشگاه استقلال مشخص شد.

به گزارش دبل استار، طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر شکایت آمانوف، سیلوا و همچنین ساپینتو منتشر شد که نشان می‌دهد در آینده نزدیک باشگاه استقلال را در زمینه مسائل مالی دچار چالش خواهد کرد.

با اینحال این پرونده‌ها تمام مشکلات آبی‌ها نیستند. بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد پرداخت مطالبات استراماچونی، پادوانی و شباب الاهلی در کنار پرداخت بخشی از قرارداد کوین یامگا در فصل گذشته از طریق وام ۲.۵ میلیون یورویی و با رهنِ ورزشگاه مرغوبکار صورت گرفته است.

از طرفی در زمان مدیران قبلی نیز وامی حدود ۱۵۰ میلیارد تومان دریافت شده که الان باتوجه به اصل و سود مبلغ جمیع وام‌های دریافتی تاکنون و خسارات مربوطه، باشگاه استقلال مبلغ بسیار سنگینی بدهکار است.

عدم درآمدزایی در فصل گذشته یکی از عوامل مهم بروز مشکلات مالی در باشگاه استقلال است به طوریکه این باشگاه نه تنها از تبلیغات یک اپراتور درآمدی نداشته بلکه با پیگیری از باشگاه مشخص شد به خاطر تبلیغات یک بانک نیز به کسب درآمد نرسیده است.

چندی پیش، منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال، بدهی ۹۵۰ میلیاردی باشگاه استقلال را تایید کرد که از این عدد فقط حدود ۲۰۰ میلیارد تومان تعهدات مالی باشگاه به واسطه قراردادهای فصل گذشته است. این بدهی‌ها گزارش شده هستند و گفته می‌شود ممکن است در آینده بدهی‌های گزارش نشده مانند چک‌های گم شده و… نیز به آن اضافه شوند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10412

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها