نداشتن رسانه قوی؛ درد مشترک همه آبی‌ها

با توجه به قدرت رسانه در دنیای امروز الخصوص دنیای فوتبال، باشگاه استقلال نیازمند یک رسانه قوی با حضور همه خبرنگاران کاربلد آبی می‌باشد.

به گزارش دبل استار، فوتبال دیگر مثل قبل نیست که بازی در زمین فوتبال انجام شود و هواداران استقلال در یک دهه گذشته بخوبی به این موضوع پی برده‌اند که داشتن رسانه قدرتمند، مهمترین ابزار برای پیش بردن اهداف باشگاه استقلال و خبرنگارانی که سالهای جوانی خود را بدون اینکه به فکر فردای خود و خانواده خود باشند برای تیم محبوب خود گذاشتند.

اکنون استقلال و هواداران آن در برابر سایت ها و خبرگزاری‌ها، شبکه های تلویزیونی و ماهواره‌ای، خبرنگارانی که مشخص نیست از کجا ساپورت مالی می شوند، قرار گرفته اند و آن‌ها با تمام امکانات و تجهیزات و قدرت رسانه ای که از صبح زود در تلویزیون تا نیمه های شب در ماهواره‌ و حتی شبکه های اجتماعی خود با تولید اخبار زرد و انتشار آن در یک چشم به هم زدنی حتی می توانند روز را شب، سیاه را سفید و سودبردن از داوری که برای همه تیم‌های فوتبال ایران اظهر من الشمس است را طوری جلوه دهند که انگار آن‌ها هستند که چند گل آفساید خورده و داور به نفع حریف سوت زده و یا توپ از خط دروازه گل گهر رده شده نه این تیم مظلومی که دل آدم برایش کباب می شود.

هواداران استقلال خوشبختانه با استفاده از فضای مجازی و خبرنگاران باوجدانی که نیت شان کمک به تیم خود بوده، بدون اینکه ذره ای سود مالی نصیب آن‌ها شود با روشنگری خود سایت ها و خبرگزاری‌ها و خبرنگارانی که دشمنی خود را با استقلال علنی کرده به هواداران معرفی کرده تا دیگر فریب این افراد و خبرهایشان را نخوردند.

از بعد از بازی دربی موج خبری بسیاری از بعد سوت بازی علیه استقلال، سرمربی و بازیکنان و مدیریت و مسئولانش راه انداختند که چرا نکونام به طرف نیمکت پیروزی خوشحالی کرده و هیچ خبرنگاری هم اشاره نمی کند که این خوشحالی در مقابل خوشحالی پیروانی سرپرست باشگاه رقیب بوده است.

باشگاه رقیب بعد از بازی از همه اعضای استقلال نه تنها شکایت کرد، بلکه از گزارشگر بازی هم که همه عکس او در سال‌های پیش که با لباس خبرنگاری از تیم شان طرفداری کرده را دیده و حتی عکس بعد بازی الدحیل که از این گزارشگر منتشر شد، بطوری غمگین بود که فک می کنی حتما یکی از عزیزانش را از دست داده است.

آن‌ها از رئیس کمیته داوران هم شکایت کرده اند که عکسهای پسرش که طرفدار پیروزی است را از سالها پیش منتشر کرده و در مصاحبه ای بعد دربی گفت که اگر پنالتی به نفع استقلال می گرفته، نصف مردم ناراحت می شدند و هر بازی یک پنالتی برایشان کد اشتراک داده بود.

بنابراین تنها چیزی که تیم رقیب با این همه سایت و مجری و خبرگزاری دارند و حریف استقلال نشده اند یکی به سطح سواد خبرنگاران استقلالی و فرهنگ هواداری و نپذیرفتن هیچ خبری بدون فکت و سند می باشد و باز هم همانگونه که خبرنگارانی شریف در استقلال نگذاشته اند با حتی یک وبسایت و پیج هایی که در شبکه‌های اجتماعی دارند، اسیر این گروه بیسواد نشده و مسئولان باشگاه استقلال باید یکبار برای همیشه یک رسانه بزرگ با کمک همه خبرنگاران دلسوز استقلال بسازند تا لااقل یک چراغ قدرتمند در میان فانوس های بی شمار(از نظر محتوا) دشمن برای پشتیبانی از استقلال در چنین روزهایی داشته باشیم.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13022

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها