کلاف سردرگم بازی‌های استقلال در مشهد

اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی با میزبانی از استقلال موافق نیست.

به گزارش دبل استار ، کیفیت بد زمین چمن تبدیل به یک معضل جدی برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس شده است. کار ترمیم چمن هم زمان‌بر است و به این زودی‌ها حل نمی‌شود. برای همین هم سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ به این دو باشگاه پیشنهاد داده است تا بازی‌های خانگی‌شان را در یک ورزشگاه دیگر برگزار کنند.از آنجا که در تهران ورزشگاه مناسبی که پذیرای هواداران پرتعداد این دو تیم باشد وجود ندارد، باشگاه استقلال به فکر برگزاری مسابقات خانگی‌اش در مشهد و ورزشگاه امام رضا (ع) افتاده است.

علی خطیر در برنامه سه شنبه شبهای فوتبالی اعلام کرد که “بخاطر خرابی زمین استادیوم آزادی، مسئولان به ما گفته‌اند ورزشگاه آزادی باید ترمیم شود و اگر نشود، بازی‌های استقلال را در مشهد مقدس برگزار خواهیم کرد”. مشهد از شهرهایی است که استقلال هواداران زیادی در آنجا دارد.اگر بتوانیم در ورزشگاه امام رضا بازی کنیم، هم چمن با کیفیتی در اختیار داریم و هم تماشاگران خود را داریم. آقای نکونام با رفتن به مشهد موافق است.

بعد از مصاحبه علی خطیر بود که سه شنبه علیرضا تاج‌فیروز، مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در این باره گفته است: «ورزشگاه امام رضا به چند جهت اصلی، نمی‌تواند میزبان بازی‌های استقلال باشد. زیرا در مرکز شهر قرار دارد و آنجا در زمان برگزاری بازی اوج ترافیک است و حداقل نصف روز بار ترافیکی زیادی را به وجود می‌آورد و این باعث گله‌مندی عامه مردم خواهد شد. باید قبول کنیم این ورزشگاه ظرفیت برگزاری بازی‌های بزرگ را ندارد و بعید می‌دانم مدیران شورای تامین استان با این موضوع موافقت کنند.»

البته شنیده شده فدراسیون فوتبال ایران و همچنین هیات فوتبال خراسان رضوی با میزبانی مشهد از استقلال موافق هستند ولی اداره کل تربیت بدنی استان خراسان رضوی با میزبانی استقلال موافق نیست.

اگر قطعی شد که بازی‌های استقلال در استادیوم آزادی برگزار نمی شود، بهتر است در تهران یا اطراف تهران بدنبال استادیومی که شرایط بازی داشته باشد، باشند. متاسفانه چنین استادیوم در تهران و شهرهای اطراف بسیار محدود یا اصلا وجود ندارد.تا زمانی که فدراسیون فوتبال قطعا چنین تصمیمی بگیرد، نمی شود به قطعیت اعلام کرد که استادیوم آزادی در دست تعمیر قرار خواهد گرفت، چون بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم تا آذرماه به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

متاسفانه فوتبال حرفه‌ای و تیم‌های بزرگ آسیا و ایران هیچ ورزشگاه درستی برای چنین مواقعی ندارند و مشخص نیست که چرا در این سال‌ها کسی بفکر روز مبادا نبوده است که اکنون به چه کنم چه کنم بیفتیم.بالاخره هنوز مشخص نیست که تکلیف ادامه بازی‌های لیگ برتر و بخصوص باشگاه استقلال در استادیومی به جز آزادی به کجا ختم خواهد شد و این مانند کلافی سردرگم شده است.

 

 

منبع خبر : محسن بهره بردار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11484

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها