کاپیتان مورد علاقه آبی ها بمان سید

سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال در چند فصل اخیر حالا به همان کاپیتان مورد علاقه هواداران استقلال تبدیل شده است.

به گزارش دبل استار سید حسین حسینی پس از کش و قوس‌های فراوان در استقلال ماند و در سه بازی اول این تیم موفق شد نظر مثبت هواداران را به خود جلب کند.

حسینی با عملکرد فوق العاده خود حداقل تا اینجای کار نشان داد که انتقادات وارده به او یک طرفه بوده و او تمام تلاش خود را برای موفقیت استقلال به کار گرفته است.

دروازه‌بان اول استقلال در سه فصل گذشته در فصل جاری نیز با گذشت سه بازی عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است و موفق شده است تو کلین شیت به نام خود به ثبت برساند.

حسینی در دیدار اول برابر با صنعت نفت موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد و در دیدار برابر ملوان نیز علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه خود پنالتی حریف را نیز مهار کرد تا مهارت خود را به همگان نشان دهد.

در دیدار برابر سپاهان دروازه‌بان اول آبی‌ها عملکرد خیلی خوبی داشت و موفق شد در ابتدا با هوشمندی تمام پنالتی حریف را مهار کند اما در برگشت با ناهماهنگی بین مدافعان این ضربه به گل تبدیل شد اگر حسینی پنالتی سپاهان را مهار می‌کرد حالا در میان هواداران حکم سوپرمن را داشت.

حالا حسینی امیدوار است با توجه به تجربه‌های زیادی که در استقلال به دست آورده است موفق شود مانند دو سال قبل که با فرهاد مجیدی کمترین گل خورده را داشت بتواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

حسینی برای اینکه بتواند تعداد گل‌های خورده خود را مانند قبلاً دو رقمی نبیند عملکرد سختی دارد زیرا استقلال در چند فصل گذشته بیشترین تغییرات را در خط دفاعی داشته است.

حالا باید دید حسین حسینی می‌تواند در ادامه فصل نیز همین روند رو به رشد خود را ادامه دهد و موفق شود اعتماد کامل هواداران و کادر فنی را به دست آورد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10229

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها