یک اشتباه تکراری در داوری

مشخص نیست چرا اشتباهات داوری در آفسایدگیری های تاثیرگذار تمامی ندارد.

به گزارش دبل استار، تیم فوتبال استقلال در حالی مقابل گل‌گهر در هفته چهاردهم لیگ برتر به تساوی یک بر یک رسید که با توجه به تصویر فریز شده از صحنه گل گل‌گهر به نظر می‌رسد که بازیکنان این تیم در موقعیت آفساید قرار داشته‌اند و داور بازی باید این گل را مردود اعلام می‌کرده است. با این وجود اما این ایراد به بازیکنان استقلال وارد است که چطور آنها اینچنین در یارگیری اشتباه عمل کردند که توپ وارد دروازه حسینی شد.

پس از دربی پایتخت که برای اولین بار در لیگ ایران با استفاده از کمکم داور ویدیویی برگزار شد، سرمربی تراکتور به این موضوع معترض شد و وجود VAR را برا تمامی بازی‌ها الزامی دانست. نکته‌ای که به درستی به آن اشاره شد.

اما موردی که از همان شب دربی همچنان پر بحث شده این است که اعضای تیم پرسپولیس مخالف کمک داور ویدیویی در بازی‌ها هستند و این موضوع قابل تامل می‌شود چرا که تقریبا تمامی مربیان و بازیکنان تیم‌ها موافق آمدن چنین امکاناتی به بازی‌های لیگ هستند تا در مسابقات بحث اشتباهات داوری حواشی به حداقل برسد و داوران نیز با تمرکز بیشتری به قضاوت بازی‌ها بپردازند.

از آنجا که استقلال در دربی با بازبینی صحنه خطا به وسیله VAR صاحب ضربه پنالتی شد و بازی را به تساوی کشاند، تیم حریف صحبتی را مطرح کرد که برای کسب یک تساوی با VAR خوشحالی می‌کنند. اما این موضوع امروز و در مقابل گل‌گهر به خوبی اثبات می‌کند که دلیل اصرار تیم‌ها برای این مورد چیست.

 

نویسنده خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13223

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها