فِیک یا واقعی؛ 

مصدومیت ترابی و امیری تا چه حد جدی است؟ 

دوبازیکن پرسپولیس شب گذشته برابر النصر دچار مصدومیت شدند تا چه حد این مصدومیت جدی خواهد بود؟

به گزارش دبل استار، زمان اعلام ترکیب پرسپولیس شاید اکثریت کوچکترین شکی در حضور بیرانوند در ترکیب نداشتند چرا که او چنین مصدومیت‌های ظاهری را از پرسپولیس شاهد بودند.

دو بازیکن پرسپولیس در بازی شب گذشته برابر النصر دچار مصدومیت شدند. مهدی ترابی که با پیج خوردن پایش در یک چاله در همان ابتدای بازی ناچار به ترک زمین شد، زمینی که پیش از مسابقه برخی آن را به نفع پرسپولیس و به ضرر النصر قلمداد می‌کردند اما گریبان سرخ‌پوشان را گرفت. اما وحید امیری که در یک صحنه برخورد از ناحیه همسترینگ دچار آسیب شد و امروز هم پزشک این تیم اعلام کرد که پس از انجام آزمایشات مشخص خواهد شد میزان آسیب دیدگی دو بازیکن تا چه حد خواهد بود اما چیزی که ذهن ها را معطوف خود می‌کند این است که آیا باز هم داستان مصدومیت بیرانوند تکرار خواهد شد یا ترابی و امیری در بازی بعد برای پرسپولیس غایب خواهند بود؟

اینکه تا چه حد مصدومیت دو بازیکن پرسپولیس جدی خواهد بود مورد توجه نیست و در واقع نحوه برخورد با این خبر اهمیت دارد چرا که اگر قرار بر تکرار جریان مصدومیت بیرانوند باشد، تا روز بازی آینده پرسپولیس باید شاهد اخبار ضد و نقیضی در خصوص ترابی و امیری باشیم و نهایتا آن ها مانند همیشه بازیکنان ثابت ترکیب این تیم باشند. این را هم نباید فراموش کرد که دروازه‌بان پرسپولیس تا یک روز پیش از بازی با النصر به صورت انفرادی تمرین می‌کرد اما با این وجود باز هم او بود که درون دروازه سرخ‌ها قرار گرفت تا جدال با یاران رونالدو را از دست ندهد. حال باید دید این بازیکنان در بازی مقابل پیکان حضور خواهند داشت یا خیر.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10886

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها