مدیران فدراسیون به دنبال تعیین تکلیف مشکل استقلال و سپاهان با تیم ملی امید

امروز نشست مهمی درمورد وضعیت تیم ملی فوتبال امید کشورمان برگزار خواهد شد.

به گزارش دبل استار، در شرایطی که قرار است فهرست تیم ملی فوتبال امید کشورمان برای حضور در مرحله اول انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس به زودی اعلام شده و تمرینات آماده سازی این تیم از ۹ شهریور آغاز شود، باشگاه سپاهان روز گذشته با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد بازیکنان خود را در این فیفادی در اختیار رضا عنایتی قرار نخواهد داد.

پیش از این نیز جواد نکونام اعلام کرده بود به دلیل اعلام نشدن برنامه‌های تیم امید به او و آسیبی که استقلال از این لحاظ می‌خورد، با این تیم همکاری نخواهد کرد.

برهمین اساس قرار است تا ساعتی دیگر جلسه مهمی بین مسئولان تیم امید و فدراسیون فوتبال برگزار شود تا در مورد شرایط ایجاد شده و موضع این باشگاه‌ها تصمیم گیری شود.

شاگردان عنایتی باید از ۱۵ شهریور در دیدارهای گروه پنجم مرحله اول انتخابی المپیک به میزبانی ازبکستان شرکت کنند. این تیم در روزهای روزهای ۱۵، ۱۸ و ۲۱ شهریور به ترتیب مصاف هنگ‌کنگ، افغانستان و ازبکستان خواهند رفت.

ملی پوشان امید پس از پایان این مرحله از انتخابی المپیک باید در بازی‌های آسیایی هانگژ‌و شرکت کنند که در مرحله گروهی این مسابقات نیز به ترتیب باید در روزهای ۲۸ و ۳۰ شهریور و ۲ مهر مقابل عربستان، ویتنام و مغولستان قرار بگیرند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10294

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها