در انتظار سهرابیان برای هفته هفتم؛

آرمین به مس می‌رسد؟

با وجود مصدومیت آرمین سهرابیان باید دید این بازیکن به بازی مس می‌رسد یا خیر؟

به گزارش دبل استار، آرمین سهرابیان که گفته شد از ناحیه همسترینگ مصدوم شده است، از دیدار مقابل ملوان در ترکیب حضور نداشت و دوران مصدومیت خود را پشت سر می‌گذاشت.

سهرابیان پس از مشخص شدن مقدار مصدومیت و تحت درمان قرار گرفتن، تمرینات انفرادی سبک را دنبال کرد تا مهیای حضور در ترکیب استقلال شود.

تعطیلی لیگ برتر باعث شد تا این بازیکن فرصت بیشتری برای پیگیری روند مصدومیت خود داشته باشد اما با این حال هنوز مشخص نیست که او به دیدار برابر مس خواهد رسید یا خیر؟

استقلالی ها درحالی عصر روز شنبه به مصاف مس رفسنجان می روند که میزان رفع مصدومیت آرمین سهرابیان مشخص نیست و معلوم نیست او بتواند در این سفر استقلال را همراهی کند یا خیر.

در طی روزهای گذشته، رسانه ها به بررسی وضعیت آرمین سهرابیان پرداختند و شایعاتی نیز در همین مورد مطرح شد.

برخی رسانه ها مدعی بودند که درمان آرمین سهرابیان هنوز کامل نشده است و این بازیکن از هفته هشتم می تواند در اختیار کادر فنی باشد و از طرفی چند رسانه داخلی نیز در گزارشات خود به این نکته اشاره کردند که این بازیکن دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته است و با صلاحدید کادرفنی استقلال می تواند برای دیدار روز شنبه به میدان برود.

باید منتظر ماند و دید آیا آرمین سهرابیان جزو مسافران به رفسنجان خواهد بود یا بازگشت این بازیکن بازهم به تعویق خواهد افتاد.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11212

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها