سلیمی، پلک ورم کرده و نگرانی برای دربی

ایمان سلیمی که از ناحیه چشم دچار آسیب دیدگی شده بود، به نظر می‌رسد مشکلی برای حضور در دربی نداشته باشد.

به گزارش دبل استار، در دیدار روز گذشته استقلال برابر فولاد، آسیب دیدگی سلیمی باعث نگرانی هواداران آبی‌پوش و کادرفنی این تیم شد. در روزهایی که محمدحسین مرادمند به دلیل مصدومیت از تمرینات به دور بوده و دست نکونام در خط دفاعی بسته است، مصدومیت ایمان، بدترین خبر ممکن برای نکو بود.

این اتفاق در دقیقه ۱۵ بازی رخ داد. زمانیکه ضربه جلالی از بالای دروازه به بیرون رفت و کریستوفر کنت نیز بازی را به گردش انداخت که در ادامه ایمان سلیمی و محمد علی‌نژاد برای زدن توپ به هوا برخاستند که سر بازیکن فولاد با چشم مدافع استقلال برخورد کرد.

در این صحنه، سلیمی برای لحظاتی روی زمین افتاد و کادرپزشکی بالای سر او حاضر شد. در روزی‌که استقلال هیچ مدافع تخصصی روی نیمکت نداشت، آسیب‌دیدگی ایمان می‌توانست تفکرات نکونام را دست‌خوش تغییراتی کند که این بازیکن به زمین بازی بازگشت.

اما شدت برخورد سر علی‌نژاد با چشم سلیمی به حدی زیاد بود که منجر به کبودی و ورم پلک این بازیکن شد و از آنجایی که مدافع استقلال دید کافی برای حضور در زمین مسابقه را نداشت و عملا با یک چشم مشغول بازی بود، تعویض شد و جایش را به صالح حردانی ندارد.

انتشار تصویری از سلیمی در پایان مسابقه، نشان از شدت آسیب دیدگی او داشت ولی این بازیکن حدود ۳۰ دقیقه را با چشم کبود شده و ورم کرده به بازی پرداخت که این موضوع در فضای مجازی مورد حمایت هواداران استقلال قرار گرفت.

به نظر می‌رسد تا روز پنج‌شنبه و برگزاری دیدار برابر پرسپولیس، سلیمی مشکلی برای حضور در بازی نداشته باشد و خیال نکونام تا حدودی راحت شود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12822

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها