آقای خطیر، شما همانی هستی که می‌شناختیم ؟!

آنچه بیشتر از هر چیزی می‌تواند به استقلال کمک کند رفع کدورت مدیرعامل و سرمربی است.

به گزارش دبل استار، علی خطیر زمانی یکی از موفق‌ترین و کارآمدترین مدیران ورزشی ایران به شمار می‌رفت. موفقیت‌های او در جذب بازیکنان و مربیان خارجی خوب و همچنین بستن قراردادهای پرسود برای باشگاه استقلال، زبانزد عام و خاص بود.

اما به نظر می‌رسد در دوران مدیریت فعلی وی در استقلال، این روند مثبت تغییر کرده و نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند. عدم رعایت وعده‌های داده شده به بازیکنان و کادرفنی، ورود به امور نقل و انتقالات تیم بدون هماهنگی با سرمربی، و عدم ارتباط موثر با رسانه‌ها و هواداران، از جمله مسائلی هستند که باعث شده انتقادات زیادی به وی وارد شود.

به نظر می‌رسد مشکلات مالی وارثه از مدیران قبلی استقلال هم بر عملکرد اخیر علی خطیر تاثیرگذار بوده است، همان‌طور که می‌دانیم، مدیران پیشین با هزینه‌کردهای بی‌رویه و بدون برنامه‌ریزی، بدهی‌های سنگینی را برای باشگاه ایجاد کرده‌اند. علی‌رغم تلاش‌های علی خطیر، همچنان مشکلات مالی عمده‌ای در استقلال وجود دارد.

از سوی دیگر، خطیر در تلاش است تا با رفع موانع، مجوز حرفه‌ای را برای باشگاه استقلال کسب کند. اما پیچیدگی‌های این فرایند، کار را برای او دشوارتر کرده است.

بنابراین، به نظر می‌رسد مشکلات مالی و چالش‌های کسب مجوز حرفه‌ای، فشارهای زیادی را متوجه علی خطیر کرد و بر عملکرد او تاثیر منفی گذاشته است. امیدواریم با حمایت هواداران و مسئولین، بتواند این مشکلات را مرتفع کند.

در پایان هواداران امیدوارند رابطه آقایان علی خطیر و جواد نکونام به حالت خوب خودش‌ برگردد و اختلافات احتمالی فی‌مابینشان برطرف شود و با تعامل و گفتگوی سازنده، بتوانند تفاهم لازم را برقرار کنند و در کنار هم، برای منافع باشگاه و خوشحالی هواداران تلاش نمایند. موفقیت استقلال مهمتر از هر اختلاف فردی است.

منبع خبر : طه قرنی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10196

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها