سپاهان ۱ – استقلال ۰/ اولین باخت در شب نمایش آبرومندانه

سپاهان مهمترین بازی هفته سوم مقابل استقلال را پیروز شد.

به گزارش دبل استار، حساس‌ترین مسابقه هفته سوم در ورزشگاه نقش جهان با مصاف سپاهان و استقلال برگزار شد. دیداری تماشایی که در نهایت با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسید. آبی‌های تهرانی در حالی از این مسابقه دست خالی برگشتند که توانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمدجواد حسین‌نژاد، محمد قربانی، رضا شکاری، فرشاد احمد‌زاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی ، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و کوین یامگا

نیمه اول:

دقیقه ۱۱: سپاهانی‌ها کرنر را به صورت پاس به بیرون محوطه جریمه فرستادند و توپ به حسین نژاد رسید اما شوت او دقت لازم را نداشت و با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: حسین حسینی با خروج به موقع از دروازه توپ ارسالی را به خوبی مهار کرد و اجازه کار به شهریار مغانلو نداد.

دقیقه ۲۲: سپاهانی‌ها خط دفاع استقلال را به هم ریختند و رضا اسدی پاس در عمق خطرناکی برای فرشاد احمدزاده فرستاد اما مرادمند با حضور به موقع توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۹: ضربه رامین رضاییان از پشت محوطه جریمه استقلال با بی‌دقتی زده شد و راه به جایی نبرد.

دقیقه ۴۲: روی اشتباه مدافعان سپاهان، کوین یامگا در موقعیت تک به تک قرار گرفت که پیام نیازمند با خروج به موقع از دروازه زاویه را بست و توپ یامگا را دفع کرد.

دقیقه ۳+۴۵: ضربه ایستگاهی رامین رضاییان به روی دروازه استقلال ارسال شد بعد از برخورد توپ به دست مدافع استقلال داور نقطه پنالتی را نشان داد.

* بعد از اعلام پنالتی به دلیل حواشی کنار زمین بازی برای دقایقی متوقف شد. ظاهرا به دلیل پرتاب اشیا از سمت هواداران یک عکاس مصدوم شده بود.

(گل اول سپاهان) دقیقه ۹+۴۵: حسینی ابتدا توانست به خوبی پنالتی رضا اسدی را دفع کند اما در ادامه توپ مجددا مقابل اسدی قرار گرفت او با ضربه بغل پا دروازه استقلال را باز کرد.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۲: ارسلان مطهری روی پاس کوین یامگا در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه او دقت لازم را نداشت و راهی اوت شد.

دقیقه ۵۷: میلاد زکی پور بعد از ورود به محوطه استقلال به قصد گرفتن پنالتی خود را به زمین انداخت اما داور پنالتی نگرفت. استقلالی‌ها در این صحنه معتقدند بودند باید به زکی پور کارت زرد داده شود.

دقیقه ۵۸: ضربه آکروباتیک شهریار مغانلو بعد از برخورد به مدافع استقلال در اختیار حسین حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۶۰: کرنر ارسالی مهدی پور به شکلی خطرناک فرستاده شد و ضربه سر محمدحسین مرادمند در آستانه ورود به دروازه ببا دخالت پیام نیازمند مجددا تبدیل به کرنر شد.

دقیقه ۶۴: روی اشتباه نیلسون جونیور توپ به ارسلان مطهری رسید و در حالی که این بازیکن می‌توانست با پاس در عرض کوین یامگا را در موقعیت گلزنی قرار دهد اما تکروی کرد و توپ را از دست داد.

دقیقه ۶۷: استقلالی‌ها توپ را به دهانه دروازه سپاهان فرستادند و ضربه نهایی ارسلان مطهری در حالی تبدیل به گل نشد که محمد دانشگر اجازه این کار را به او نداد.

دقیقه ۶۸: ضربه سر محمدحسین مرادمند به شکلی خطرناک از بالای دروازه پیام نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه ۷۰: ضربه سر خطرناک رضا اسدی روی ارسال کرنر رامین رضاییان بعد از برخورد به شهریارر مغانلو راهی اوت شد. این جدی‌ترین موقعیت طلایی پوشان در نیمه دوم بود.

دقیقه ۸۳: بازیکن استقلال وارد محوطه سپاهان اما توپ او به سیاوش یزدانی برخورد کرد و در حالی که استقلالی‌ها معتقد به خطای پنالتی بودند اما داور با آنها هم نظر نبود. در ادامه مرادمند پاس رو به عقب کم دقتی داد و توپ به بازیکنان سپاهان رسید تا این فرصت شاگردان نکونام از دست برود.

* دقیقه ۸۴: بعد از آنکه بازی متوقف شد به دلیل اعتراض جواد نکونام داور به او کارت زرد داد که این موضوع با دخالت و اعتراض بازیکنان استقلال همراه شد و در این بین کوپال ناظمی به حسین حسینی هم کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۸۷: مهرداد محمدی از زاویه بسته شوت خطرناکی زد که توسط پیام نیازمند مهار شد.

* برای نیمه دوم بازی، هفت دقیقه وقت تلف شده لحاظ شد.

دقیقه ۶+۹۰: کرنر خطرناک استقلالی‌ها فرستاده شد و پیام نیازمند ضربه سر بازیکنان استقلال را مهار کرد تا هواداران سپاهان نفس راحتی بکشند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10112

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها