“وار” نخواستیم، کیفیت تصویر را درست کنید

کیفیت تصاویر در دیدار استقلال و شمس آذر بارها قطع شد و این توهین به هواداران فوتبال بود.

به گزارش دبل استار،همین یکی دو روز پیش بود که دو خبر درباره کشورهای همسایه شمالی و جنوبی کشورمان پخش شد و آن این بود که عربستان بدون داشتن رقیب میزبان جام جهانی ۲۰۳۴ شد و لیگ تاجیکستان که جزء کشورهای درجه ۳ فوتبال آسیا است به “وی ای آر” مجهز شده است.

هفته گذشته بود که فقط با یک دوربین بسیار کوچک بازی دو نماینده کشورمان در مازندران مابین نساجی و سپاهان اصفهان را پوشش دادند و واقعا ما که خود را همیشه بهترین فدراسیون فوتبال ۵ ستاره آسیا می دانیم، آیا این گونه بازیها را پخش‌ کردن، توهین به هواداران فوتبال نیست.

در دیدار استقلال و شمس آذر قزوین که اصلا بحث کیفیت تصویر نبود و بارها تصاویر قطع و وصل می شد و اصلا ما از شما “وار” نخواستیم، لااقل بازیها را جوری پوشش دهید که کسانی که فوتبال را از گیرنده نگاه می کنند خسته نشوند.

در فوتبال جهان مهمترین کار برای داشتن یک لیگ خوب به زیر ساخت‌های آن کشور برمی‌گردد که اول یک استادیوم خوب، چند زمین تمرین و در مرحله بعد داشتن دوربین های بسیار زیاد برای پخش یک فوتبال می باشد که کیفیت تصاویر بیننده را سر کیف می آورد و وقتی از دوربین‌های دیجیتال و زیاد استفاده شود، هیچ صحنه ای از دست تصویر بردارن جا نمی ماند.

متاسفانه کیفیت تصاویر و پخش تلویزیونی فوتبال ما در بعضی مواقع آنقدر پایین است که برای کسی که تشخیص دهد توپ در کدام قسمت زمین و در دست کدام بازیکن می باشد، جایزه تعیین کرد. وقتی حق پخش را ندهند، مشخص است که کیفیت تصاویر برای برگزار کنندگان مهم نیست و آنها بدنبال سود خود از حاصل پخش تبلیغات بازیها می باشند.

کیفیت تصاویر در دیدار استقلال و شمس آذر بارها قطع شد و این توهین به هواداران فوتبال و بخصوص کسانی که از خانه های خود بازی را می بینند، می باشد و فوتبالی که هر بازیکن در هر فصلش میلیاردها پول می گیرد، بهتر نیست صداوسیما هم برای کیفیت پخش تصاویر یکبار برای همیشه هزینه کند.

 

منبع خبر : محسن بهره بردار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11982

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها