دیدار حساس استقلال مقابل زردپوشان اصفهانی/شرط برنده شدن استقلال

پیشکسوت و کارشناس فوتبال گفت : استقلال برای برد به میدان خواهد آمد و بازیکنانش تا سوت پایان می جنگند.

به گزارش دبل استار ، ستار همدانی در خصوص دیدار حساس استقلال و سپاهان در هفته سوم لیگ گفت: استقلال با یک برد اقتصادی برابر ملوان توانست در بالای جدول با سپاهان و پرسپولیس هم امتیاز شد تا دیدار هفته سوم آبی پوشان مقابل زرد پوشان اصفهانی حساس تر شود. سپاهان شرایطی کاملا متفاوتی با آبی پوشان دارد و همین امر جذابیت بازی را بیشتر می کند.

وی با اشاره به اهمیت گل نخوردن استقلال و مقاومت برابر خط حمله خطرناک تیم اصفهانی گفت: قطعا خط دفاع روز دشواری برابر مهاجمان سپاهان خواهند داشت و نباید کوچکترین اشتباهی از آنان سر بزند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد استقلال باید بدون امتیاز به تهران برگردد.

همدانی در ادامه تصریح کرد: شرایط استقلال و سپاهان بسیار متفاوت است، زرد پوشان بهترینهای لیگ را جذب کردند اما استقلال نتوانست مهرهای مورد نظر کادر فنی را به خدمت بگیرد، حتی چند بازیکن که قرار بود به استقلال بیایند به یکباره به سپاهان پیوستند. این تیم بهترین اردو و تمرین پیش فصل را برگزار کرد اما نکونام نتوانست حتی برای ۴ روز بازیکنان را دور هم در تهران جمع کند و این تفاوت‌ها بخاطر منابع مالی بود که باعث شد فاصله این دوتیم‌ زیاد شود.

کارشناس فوتبال در ادامه گفت: کادر فنی استقلال باید حریف را به خوبی آنالیز کند ، تمام نقاط قوت و ضعف حریف را چندین بار به بازیکنان بگوید، بازیکنان باید بیشتر از حد توان تلاش کنند تا بتوانند از این دیدار فوق العاده زیبا و جذاب سربلند بیرون بیایند. بازیکنان استقلال از حرکت اضافه خودداری کنند و مراقب باشند که در ارسال پاس بیشترین دقت را داشته باشند تا به خواسته خود در این دیدار برسند.

همدانی در پاسخ به این پرسش که می‌گویند نکونام به احتمال زیاد دفاعی مقابل سپاهان بازی خواهد کرد گفت: یک امتیاز در خانه حریف آنهم با شرایطی که سپاهان دارد قابل قبول است اگرچه باشناختی که ما از نکونام و بازیکنانش داریم او برای برد به میدان خواهد آمد و بازیکنانش تا سوت پایان می جنگند. اما این را هم بدانیم هر مربی برای هر بازی تفکرات خاصی دارد و باید به سلیقه او احترام گذاشت.

همدانی تصریح کرد: جنگ هافبک‌های دو تیم‌ هم دیدنی خواهد بود. هافبک هایی که می خواهند مقابل مربیان تیم ملی بازی خوبی به نمایش بگذارند تا به اردوی تیم ملی دعوت شدند. هر تیمی که کمربند میانی را محکمتر ببندد بطور حتم موفق خواهد شد. بنابراین کادر فنی دوتیم‌ بهترین هافبک‌های خودرا به زمین خواهند فرستاد تا میانه زمین را از آن خود کنند.

وی در ادامه گفت: با توجه به نزدیک بودن اردوی تیم ملی همه بازیکنان انگیزه بالایی دارند تا خودشان را به کادر فنی تیم ملی نشان داده و به اردوی تیم ملی دعوت شوند و همین اتفاق باعث خواهد شد تا هفته سوم و چهارم تفاوت‌های زیادی با دو هفته اول لیگ داشته باشد این انگیزه باعث خواهد شد تا هم بازیکنان دقت بیشتری داشته باشند و شاهد بازی‌های جذابتری باشیم و باید امیدوار بود که هفته سوم لیگ همانند هفته اول پر گل به پایان برسد.

همدانی در پایان خاطر نشان کرد: ورزشگاه نقش جهان مملو از تماشاگر خواهد شد که اکثر آنها هواداران سپاهان خواهد بود. اما امیدوارم هواداران طرفدار استقلال هم که به ورزشگاه می آیند با تمام توان تیم محبوبشان را تشویق کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10079

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها