گیتاریستی که حتی روی نیمکت هم نیست

مهاجمی که روزهای محبوب و درخشانی نزد هواداران استقلال داشت حالا کم پیدا شده است.

به گزارش دبل استار، بازی استقلال و گل‌گهر در هفته چهاردهم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید که تک گل استقلال را کوین یامگا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

شاید موردی که در خصوص ترکیب استقلال و بازیکنان ذخیره این تیم وجود دارد کمرنگ شدن ارسلان مطهری در جمع آبی‌ها، نکته‌ای که پیش از این هم به آن اشاره شد. اما ماجرای ارسلان شاید کمی متفاوت باشد چرا که او در ابتدای حضورش در استقلال بیشتر پایش به گلزنی باز می‌شد و به سرعت میان هواداران این تیم محبوب شد.
حال اما دو بازی است که حتی فهرست ١٨ نفره استقلال هم قرار نمی‌گیرد و این برای ارسلان یک آمار منفی محسوب می‌شود.

در روزهایی که استقلال با مشکل مهاجم تمام کننده روبرو است، ارسلان مطهری نه تنها روی نیمکت هم حضور ندارد بلکه از فهرست هم خط می‌خورد. شاید تنها نظریه‌ای که می‌توان در این خصوص مطرح کرد این باشد که مهاجمین استقلال جواد نکونام را برای قرار گرفتن در ترکیب اقناع نکرده‌اند تا او همچنان امید اول خود را برای گلزنی روی گوستاوو بلانکو و مهرداد محمدی نگه دارد. هر چند که آرمان رمضانی در بازی هفته پیش مقابل نساجی موفق به گلزنی شد اما در برابر گل‌گهر کاری از پیش نبرد.

جدا از بحث دیگر مهاجمین استقلال، نکته‌ی تکراری که در مورد ارسلان مطهری وجود دارد این است هر چه به فصل‌های قبل نگاه می‌کنیم او بیشتر در ترکیب قرار داشته و گلزنی می‌کرده است. چیزی که حالا کاملا با این مورد متضاد است و باید دید که دلیل نکونام برای نیمکت‌نشین طولانی مدت و خط زدن این بازیکن در دو بازی اخیر چه بوده است.

 

نویسنده خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13229

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها