صحبت‌های خطیر کذب است‌؟!  اگر به خودتان شک ندارید این واویلا برای چیست

صحبت‌های شب گذشته علی خطیر به مذاق برخی خوش نیامد و حتی هواداران استقلال هم در صف منتقدان او ظاهر شدند.

به گزارش دبل استار ، صحبت‌های شب گذشته علی خطیر به مذاق برخی خوش نیامد و حتی هواداران استقلال هم در صف منتقدان او ظاهر شدند اما در این میان مدیر رسانه‌ای پرسپولیس با انتشار متنی در صفحه شخصی خود به مدیر استقلال حمله کرد.

اینکه صداقت در تمامی صحبت‌های خطیر دیده نمی‌شد، باور پذیر است اما دست کم مواردی که در خصوص پرسپولیس اذعان کرد را نمی‌توان به طور قطع منکر شد چرا که تمدید یک ماهه مجوز بازی سرلک و حذف شدن استقلال از آسیا ، تا زمانی که به طور شفاف توضیحی درباره آن ارائه نشود ابهام برانگیز است و پرونده این دو مورد باز خواهد ماند.

اشرف، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در واکنش خود به صحبت‌های خطیر نه تنها به بدهی های استقلال و عدم نتیجه‌گیری این تیم و کسب جام را زیر سوال برد، که این واکنش او نوک پیکان را به باشگاه پرسپولیس هم نشانه می‌رود زیرا اگر تیمی به قهرمانی های خود شک نداشته باشد اینچنین تاکید بر ناکامی دیگر تیم‌ها نخواهد کرد. در واقع آنقدر که پرسپولیس طی این سال‌ها از موانع و دشمنی ها علیه خود برای نرسیدن به قهرمانی گفته است، هیچ باشگاهی آن را به زبان نیاورده که این مصداق بارز جمله «کافر همه را به کیش خود پندارد» به حساب می‌آید.

آخرین جمله اشرف “پرسپولیس برخلاف شما با بزرگان آسیا می‌جنگد و باید تبلیغات پیراهنش ارزش بیشتری داشته باشد” بود که باز هم بر سر این موضوع خواهیم رفت که پرسپولیس چطور و چگونه در آسیا حضور دارد و در سوی دیگر استقلال حذف شد؟ شاید بد نباشد دوباره صحبت آصفی را که گفته بود «پرسپولیس در نیمه شب به آسیا بازگشت» را مرور کنیم.

واکنش اشرف اگر چه قابل پیش‌بینی بود اما این نتیجه اشتباه خطیر بود که با طرح مسئله برخی موارد، استقلال را مورد حمله دیگران قرار داد.

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10513

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها