جایگاه ویژه این بازیکن بین استقلالی‌ها (عکس)

روزبه چشمی به عنوان ملی پوش از جایگاه خاصی در بین بازیکنان استقلال برخوردار است.

به گزارش دبل استار، تیم فوتبال استقلال تهران این روزها در تعطیلات لیگ برتر به دلیل مسابقات نمایندگان آسیایی مشغول تمرینات آماده سازی خود برای هفته دوازدهم و بازی برابر فولاد است.

شاگردان نکونام که در روندی غیرمنتظره و بالاتر از توقعات در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند، در شرایطی این روزها تمرینات خود را در کمپ حجازی دنبال می‌کنند که به واسطه برقراری ثبات نسبی در اردوی این تیم، از روحیه‌ای بالا برخوردارند.

موضوعی که از تصاویر منتشرشده توسط کانال رسمی باشگاه هم مشهود است و آبی پوشان با خنده دائمی روی لب مشغول تمرینند.

در این بین روزبه چشمی به عنوان کاپیتان دوم و بازیکن ملی پوش استقلال، علاوه بر محبوبیت بالا بین هواداران تیم، از جایگاه ویژه‌ای بین بازیکنان تیم هم برخوردار است.

او که همپستی سرمربی تیم در دوران بازی است، علاوه بر نقش محوری در بازی تیم، از نظر روحی و روانی نیز نقطه کانونی استقلال نکونام است و هواداران استقلال امیدوارند بتوانند دومین قهرمانی لیگ برتر را با حضور این بازیکن در پایان فصل جشن بگیرند.

اتفاقی که بدون تردید موفقیت در بازی با فولاد کاملا در تحقق آن تاثیرگذار است و آبی‌ها باید پیش از فکر کردن به هرچیز دیگری از جمله دربی، به موفقیت در بازی این هفته برابر رقیب زخم خورده اهوازی فکر کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12718

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها