وضعیت استقلال خطیرتر می‌شود؛

صدای پای سعادتمند پشت گوش مدیرعامل استقلال

حضور احمد سعادتمند در هیات مدیره استقلال می‌تواند معادلات قدرت در این باشگاه را تغییر دهد.

به گزارش دبل استار، در روزهای اخیر خبرهایی منتشر شد مبنی بر این که قرار است یک عضو جدید به هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه شود. در این بین برخی رسانه‌ها با نام بردن از احمد سعادتمند به عنوان این عضو جدید، موقعیت او را نزدیک به باشگاه اعلام کردند.

درباره حضور احتمالی احمد سعادتمند اینگونه عنوان شد که قرار است او به همراه خودش اسپانسر ۳۰۰ میلیارد تومانی برای استقلال بیاورد. البته نباید به چنین ادعاهایی اعتنا کرد چرا که پیش از این درباره علی خطیر هم گفته میشد قرار است اسپانسر ۵۰۰ میلیارد تومانی برای باشگاه استقلال فعال کند. صرفا تنها نکته‌ای که می‌توان بر اساس آن به برنامه‌های مالی سعادتمند برای باشگاه استناد کرد یکی از استوری‌های اخیر او است که مضمونش اینطور نشان می‌داد که گویا قرار است او با دست پر به استقلال بیاید.

نکته مهمتر اینجاست که در صورت حضور همزمان فرشید سمیعی و احمد سعادتمند در هیات مدیره استقلال – که هر دو برای مدیریت این باشگاه برنامه دارند – وضعیت علی خطیر در استقلال خطیرتر می‌شود. هر چند او به تازگی حکم رسمی مدیرعاملی خود را گرفته اما در مدت بیش از یک ماه حضورش در رأس مدیریت آبی‌ها نتوانسته توفیق چندانی به دست آورد؛ او هنوز اسپانسر خاصی برای باشگاه نیاورده، عدم تعاملش با نکونام آشکار است و به دلیل برخی حواشی هنوز دل هواداران را به دست نیاورده است. بیراه نیست اگر بگوییم از نگاه هواداران استقلال علی خطیر طبق نظر فدراسیون نشین‌ها و مسئولان وزارت ورزش پیش می‌رود و از نگاه آنها چندان منافع استقلال را در نظر نمی‌گیرد.

علاوه بر همه این‌ها عدم جذب بازیکنان لیست مدنظر جواد نکونام از یک طرف و جذب بازیکنانی که در لیست این مربی نیستند از طرف دیگر باعث شده تا رابطه بین این مدیرعامل و مربی تخریب شود و یقینا در چنین شرایطی حضور احتمالی احمد سعادتمند می‌تواند معادلات را به ضرر خطیر و به سود نکونام تغییر دهد.

 

منبع خبر : هادی شاه‌مرادی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9934

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها