اتحاد در اردوگاه آبی؛

همه ما «روزبه» هستیم

همه استقلالی‌ها از کاپیتان این تیم حمایت کردند.

به گزارش دبل استار، کمیته انضباطی در اقدامی عجیب روزبه چشمی به دلیل اظهاراتی که بعد از مسابقه شب گذشته مقابل سپاهان انجام داده بود یک جلسه از همراهی استقلال محروم کرد.

چشمی بعد از پایان بازی با سپاهان به انتقاد از عملکرد داور پرداخت و معتقد بود کوپال ناظمی نه تنها در صحنه اعلام پنالتی مرتکب اشتباه شده بلکه یک پنالتی هم برای استقلالی‌ها نگرفته است.

هرچند رأی صادر شده برای روزبه قطعی نیست و به او بابت ارائه دفاعیاتش ۴۸ ساعت فرصت داده شده اما صدور‌ همین حکم اولیه هم باعث شد تا شرایط خاصی در اردوگاه آبی برقرار شود.

ابتدا جواد نکونام با انتشار تصویری از کاپیتان تیمش نوشت: «ما همه روزبه هستیم» و در ادامه سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، جعفر سلمانی و دیگر بازیکنان استقلال هم با انتشار این جمله به حمایت از روزبه چشمی پرداختند.

البته موج اتحاد آبی‌ها به همین مسأله ختم نشد و بهرام افشاری بازیگر سینما و تلویزیون که با نقش آفرینی در سریال پایتخت شهرت بیشتری یافت، به حمایت از جواد نکونام سرمربی استقلال برخواست. او خطاب به جواد نکونام نوشت: «ممنون ازت کاربلد. تیمی ساخته که با این همه ناعدالتی و مشکلات حرف‌های زیادی برای گفتن داره».

گفتنی است تیم فوتبال استقلال فصل جدید را با مشکلات عجیب و زیاد آغاز کرده اما با این وجود توانسته نتایج خوبی بگیرد و رضایت هواداران را جلب کند. تیم جواد نکونام با وجود باخت مقابل سپاهان همچنان مورد حمایت هواداران و پیشکسوتان استقلال قرار گرفت تا مشخص شود در اردوی آبی «اتحاد» حرف اول و آخر را می‌زند.

منبع خبر : هادی شاه‌مرادی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10144

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها