استقلال روی ریل خوشبختی با تراکتورسواری

استقلال با شکست تراکتور در هفته دهم صدرنشینی خود را در لیگ تثبیت کرد.

به گزارش دبل استار، استقلال از هفته دهم لیگ برتر در یک بازی حساس و مهیج با نتیجه دو بر صفر از سد تراکتور پرستاره گذشت و صدرنشینی خود را در لیگ تثبیت کرد. آبی پوشان در حالی در این بازی موفق به پیروزی شدند که تحت تأثیر حاشیه های قبل از بازی حریف قرار نگرفتند و به خوبی جواب آن ها را در مستطیل سبز دادند.
استقلال با این برد نه تنها به پیروزی های متوالی خود برابر تراکتور در ورزشگاه آزادی ادامه داده است بلکه به آمار صد در صد پیروزی در بازی های این فصل خود در ورزشگاه آزادی رسید.
صدر جدول امروز آبی پوش است چون بازیکنان این تیم با تمام توان و از جان خود در زمین مایه می گذارند تا بتوانند با تمام کمبود ها نام استقلال را بر بلندای جدول فریاد بزنند و حمایت بی چون و چرای هوادارانی که آن ها را به تسلیم نشدن و جنگیدن واداشت.
نکته منفی این بازی مصدومیت مرادمند بود که هواداران را نگران کرده است اما تعصب و غیرت این بازیکن با وجود مصدومیت نشان از تعصب آن ها را به این پیراهن نشان داد.
کیفیت بلانکو در اولین بازی خودش در ترکیب ثابت همه را به وجد آورده است و همان طور که جواد نکونام گفت او هنوز به مرز آمادگی نرسیده است و با تیم مچ نشده اما نوید درخشش را در بازی های آینده داده است.
عملکرد بی نقص ایمان سلیمی در خط دفاع بعد از گذراندن روزهای سخت هفته های قبل که توانست به خوبی جواب اعتماد جواد نکونام را بدهد نکات مثبت این بازی بود که اگر حمایتی را که تاکنون از این تیم داشتیم ادامه دهیم قطعاً همه ما در آخر فصل خنده برلبان با تمام بی مهری ها جشن قهرمانی را خواهیم گرفت.

منبع خبر : صابر مهدویان

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12167

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها