حسینی به دنبال فرصت برای اثبات خود

سیدحسین حسینی با گذشت 9 هفته از رقابت‌های لیگ برتر، نسبت به فصل قبل پیشرفت داشته است.

به گزارش دبل استار، استقلال در شرایطی برابر تراکتور به پیروزی رسید که آبی٬ها در این مسابقه دروازه خود را بسته نگه داشتند. در واقع شانس کلین شیت حسینی در این بازی نسبت به مسابقاتی برابر شمس آذر و هوادار پایین‌تر بود ولی او در جدال دشوارتر، گلی را دریافت نکرد.

در شرایطی که این بازی در هفته دهم لیگ برتر بود اما استقلال به مانند چند تیم دیگر لیگ، ۹ مسابقه را تاکنون انجام داده چرا که دیدار هفته چهارم آبی‌ها برابر پرسپولیس هنوز برگزار نشده است و در این مدت سپری شده، حسینی توانسته است در ۶ مسابقه کلین شیت کند.

کاپیتان آبی‌ها برابر تیم‌های صنعت نفت، ملوان، استقلال خوزستان، مس رفسنجان، آلومینیوم و تراکتور توانست دست به کلین شیت بزند که نسبت به موقعیت مشابه در فصل قبل، او دو بازی پیشرفت کرده است.

درواقع تا پایان هفته نهم لیگ قبل که آبی‌ها با هدایت ساپینتو به میدان رفتند، حسینی برابر مس کرمان، نفت مسجدسلیمان، پیکان و ذوب آهن توانست کلین شیت کند و او حالا نسبت به فصل قبل پیشرفت خوبی داشته است.

حسینی که این روزها در تمرینات تیم ملی حضور دارد، همچنان امیدوار است تا از سوی امیر قلعه نویی به او فرصتی داده شود تا خودش را در دروازه تیم ملی نشان دهد و توانایی‌هایش را ثابت کند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12252

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها