منتظر محمد تا پایان فصل در مس رفسنجان خواهد ماند؟

تیم فوتبال استقلال تهران با توجه به انتقال قرضی یک ساله بازیکن عراقی خود باید تا پایان فصل منتظر بماند.

به گزاش دبل استار، تیم فوتبال استقلال تهران در حال حاضر با ۲۳ امتیاز از ۱۰ مسابقه صدرنشین لیگ بیست‌وسوم است و فاصله‌ای ۲ امتیازی با تراکتور رده دومی دارد. آبی‌ها برای تثبیت صدرنشینی خود تا پایان نیم‌فصل نخست، ۵ مسابقه حساس را در پیش دارند و باید به مصاف تیم‌های فولاد خوزستان، پرسپولیس تهران، نساجی مازندران، گل‌گهر سیرجان و پیکان تهران بروند و برای تداوم صدرنشینی، راهی جز کسب حداکثر امتیاز از دیدارهای پیش‌رو ندارند.

آبی‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستانه با توجه به مشکلات مالی و البته قانون سقف قراردادها، فعالیت چشمگیری نداشتند و آرمین سهرابیان، مهرداد محمدی، ایمان سلیمی و گوستاوو بلانکو خریدهای بالای ۲۳ سال استقلال بودند. در این میان، استقلالی‌ها موفق به جذب منتظر محمد و آریا برزگر هم شدند اما مشکلات سقف قراردادها باعث شد تا آن‌ها نتوانند قرارداد خود را به ثبت برسانند. آریا برزگر به همین دلیل از جمع آبی پوشان جدا شد و به نساجی مازندران پیوست و منتظر محمد هم به صورت قرضی تا پایان فصل به مس رفسنجان رفت.

در حالی که به پایان نیم فصل اول نزدیک می‌شویم شایعات زیادی در خصوص تغییرات در بازیکنان آبی‌های پایتخت مطرح شده است تا جایی که عنوان شد منتظر محمد که به صورت قرضی به مس رفسنجان رفته است در نیم فصل دوم به جمع آبی‌ها اضافه خواهد شد اما این موضوع با توجه به قرارداد قرضی یک ساله بعید به نظر می‌رسد.

یک مقام مسئول در باشگاه مس رفسنجان در خصوص بازگشت منتظر محمد به استقلال در این فصل گفت: منتظر محمد با قرارداد قرضی یک ساله به مس رفسنجان آمده است و در حال حاضر با توجه به اضافه شدن برادرش مصطفی محمد به این تیم خبری از بازگشت این بازیکن به استقلال نخواهد بود. این بازیکن تا پایان فصل در اختیار باشگاه مس خواهد بود و نمی‌تواند تحت هیچ شرایطی به تهران باز گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مس برای نگهداشتن منتظر محمد در پایان فصل و عقد قرارداد با این بازیکن ادامه داد: این بازیکن با استقلال قرارداد ۳ ساله دارد و در پایان فصل باید ببینیم تصمیم مدیران آبی‌های پایتخت به شکل خواهد بود اما فعلاً تا پایان فصل در مس رفسنجان خواهد ماند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12787

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها