فرار رو به جلو یحیی

شب گذشته بعد از تساوی پرسپولیس مقابل ملوان یحیی گل مجمدی در نشست خبری باز هم از برنامه همیشگی خود یعنی فرار رو به جلو استفاده کرد.

به گزارش دبل استار، قرارداد اعضای تیم استقلال بر روی کدال مشخص شده و همه هم از هفته ها قبل می دانستند که قرار سعید مهری بخاطر به سقف رسیدن بودجه باشگاه استقلال ۱۶۰ میلیون ثبت شده و همه می دانند که این قیمت واقعی سعید مهری نیست و خود مهری قبول کرده بخاطر محدودیت مالی این قرارداد را قبول کند.سرمربی و بازیکنان استقلال برای به ثبت رسیدن قرارداد گوستاوو بلانکو و اصلاح قرارداد مهری و حامدی فر قراردادهای خود را کسر کردند و همه جراید و سایت ها این خبر را پوشش دادند.

اما یحیی گلمحمدی و بقیه بازیکنان تیمش بعد از تساوی که با خوش شانسی به آن رسیدند، همه صحبت خود را به جواب دادن به یک عضو هیئت‌مدیره استقلال که خود هواداران استقلال هم او را جدی نمی گیرند و صحبت درباره قراردادهای مالی ۱۰۰ و ۱۶۰ میلیونی استقلال پرداختند و گلمحمدی درباره سوال خبرنگاری که پرسید چرا شما قرارداد خود را کاهش ندادید گفت که اگر کاهش می دادم باید همه قرارداد خود را کم می کردم.

گلمحمدی با فرار رو به جلو نه از بحث فنی که امید گلزنی آنها ۸صدم درصد می باشد، چیزی گفت و نه به بازی بسیار ضعیف خود پرداخت و همه جواب های خود را به مسائل حاشیه‌ای پرداخت و هواداران خود هم نتوانست با این جوابها قانع کنند. هواداران باشگاه پرسپولیس بعد از بازی به گلمحمدی حمله کردند که چگونه برای ۳ میلیارد تومان آپشن مالی قهر می کنی و مانند سرمربی و بازیکنان استقلال قرارداد خود همگی کاهش می دادید.

گلمحمدی و مجموعه خبرنگاران اطراف او با فرار رو به جلو با پاسخ به یک عضو هیئت مدیره و قبل از بازی به نهاری که همه می دانند برای تحت فشار گذاشتن مدیریت و گرفتن یک بودجه دیگر از دستگاه های دولتی دیگر بود، گذشت تا از انتقاد های هواداران از بازی ضعیف در امان بماند و هم با این مصاحبه دستور حمله به عوامل خود برای حمله به استقلال داد. همه هواداران استقلال می دانند که با رفتن استقلال به صدر این حملات از بعد از بازی بیشتر می‌شود و همه می دانند که این مجموعه دوست ندارند بدون رقیب و جوانمردانه بجنگند.

به هر حال همه این حملات یک دلیل ساده دارد و آن هم رسیدن تیم نکونام به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان می باشد.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11887

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها