اولیایی:

مجمع تصمیم درستی بگیرد استقلال مجوز حرفه ای را دریافت می‌کند

مدیرعامل سابق استقلال می‌گوید که دریافت مجوز حرفه‌ای سرخابی‌های پایتخت به مجمع این دو باشگاه بستگی دارد.

به گزارش دبل استار، امروز و به صورت رسمی، تغییر مهمی در چینش اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال صورت گرفت و علی آقامحمدی به عضویت،  هیئت مدیره آبی‌های پایتخت اضافه شد. مدیر قدیمی و نامدار ورزش کشور که پیش از این نیز مدت‌های مدیدی ریاست هیئت مدیره استقلال را برعهده داشت، پس از مدت‌ها یک بار دیگر در این باشگاه مسئولیت پذیرفت

در دوره مدیریت آقامحمدی در باشگاه استقلال، این تیم روزهای خوبی را سپری کرد و درخصوص بازگشت دوباره وی، با کاظم اولیایی، مدیرعامل سابق آبی‌های پایتخت به صحبت پرداختیم. او در دوره حضور آقامحمدی در استقلال، از مدیران این باشگاه بود و سابقه قدیمی در همکاری با عضو جدید هیئت مدیره استقلال دارد.

اولیایی درخصوص تغییرات در هیئت مدیره استقلال می‌گوید: مدتی است که همه ما به این نتیجه رسیده‌ایم که هیئت مدیره باید وزن و اندازه‌ای در حد نام استقلال داشته باشد. در زمان وزیر قبل نیز تلاش‌هایی انجام دادیم تا وزن هیئت مدیره را بالا ببریم تا بتوان از حق باشگاه به خوبی دفاع کرد. حالا نیز پس از آنکه جمیعا از آقای آقامحمدی خواستیم تا به باشگاه بیاید، ایشان این موضوع را پذیرفته است که قطعا این اتفاق منشأ خیر و برکت خواهد بود. بالاخره زمانیکه در دهه ۷۰ هیئت مدیره در اختیار ایشان بود، شاهد بهترین و موفق‌ترین دوران استقلال بودیم.

مدیرعامل سابق استقلال درخصوص اینکه گفته می‌شود خود او نیز به زودی به هیئت مدیره آبی‌ها اضافه می‌شود، پاسخ داد: نخیر، من از آقایان عذرخواهی کردم و حضور بنده در آنجا، بنظر خودم ضرورتی ندارد. بودن آقای آقامحمدی مهم است که خوشبختانه ایشان نیز پذیرفتند به استقلال بیایند. ضمن اینکه سعی می‌شود افراد دیگری در تناسب با ایشان انتخاب شود. ولی من به عنوان عضو هیئت موسس و نماینده باشگاه استقلال در اتحادیه فوتبال به اصلاح  ساختار  و راه اندازی مجدد آن کمک می‌کنم.

اولیایی درباره اینکه پیشنهاد حضور او در هیئت مدیره به صورت رسمی به دستش رسیده نیز می‌گوید: خیلی وقت است که بنده هم مورد مذاکره و مشاوره قرار گرفتم من ولی من تشخیص می‌دهم که در راه‌اندازی و اصلاح ساختار اتحادیه فوتبال با دوستان هیئت موسس و دوستان دیگر فعال باشم.

وی در خصوص وضعیت فعلی باشگاه استقلال نیز می‌گوید: واقعیت این است تیمی مانند استقلال باید دخل و خرجش با هم جور باشد. در بحث مدیریت، اولین موضوع پشتیبانی و حمایت مالی است. اما در استقلال و باشگاه پرسپولیس، متأسفانه دخل و خرج جور نیست. هر باشگاه و هر شرکتی که اینگونه نباشد، دچار مشکلاتی مانند مشکلات کنونی دو باشگاه می‌شود. امیدواریم با حضور بزرگانی مانند آقای آقامحمدی تدابیری اندیشیده شود که دلخوشی جوانان جامعه و بخصوص هواداران عزیز، پا برجا بماند و رونق بگیرد تا شادی وشور به هواداران برگردد.

اولیایی درمورد پروژه ساخت استادیوم استقلال و اینکه موضوع در زمان مدیران پیشین نیز مطرح شد ولی به سرانجامی نرسید، می‌گوید: من از مدیران قبلی چیزی به این شیوه نشنیده بودم. ولی من باید اول از بابت اهمیت دادن و پیگیری ساخت مجموعه  جدید ورزش به دستور و پیگیری ریاست جمهور از بابت ساخت استادیوم ملی تشکر کنم، چون با توجه به رشد جمعیت کشور، سرانه ورزش ما نیز باید افزایش یابد. همین بحث ساخت استادیوم استقلال که مطرح شده، ان‌شاءالله به نتیجه برسد. این موضوع نیز قطعا در دستور کار هیئت مدیره قرار خواهد گرفت و هیئت مدیره جدید قطعا در این خصوص کمک می‌کند. این اتفاق خوب و قابل اجرایی است ولی همه باید کمک کنند.

مدیرعامل سابق آبی‌ها همچنین درباره اینکه برای اخذ مجوز حرفه‌ای با این باشگاه همکاری می‌کند یا خیر، گفت: من از آقای قریب خواهش کردم تا زحمت بکشند. اکنون ایشان عضو هیئت کمیته بدوی و جانشین بنده هستند و اینجا نیز من به دلیل عرض شده خیلی وارد این حوزه نمی‌شوم و دوستان بحمدالله توان حل مشکلات خودشان را دارند. به نظرم با حضور آقای آقامحمدی و آقای خطیر، امسال مشکلات کمتر شده و می‌توانند مجوز را اخذ کنند.

اولیایی در پایان و درخصوص اینکه آیا استقلال موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان می‌شود یا نه، می‌گوید: بستگی دارد. بحث حل مشکل مالکیت وجود دارد. سازمان خصوصی سازی پایه غلطی را گذاشت و مسیری را رفت که بجای حل شدن مشکل مالکیت، موضوع خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را مشکل تر کرد. به شرطی نظر کارشناسی و خرد جمعی و عقل سلیم حاکم باشد و تصمیم گیرندگان به آنها توجه بکنند. بله اخذ می‌کنند چرا که نه،  ولی این تصمیم در حوزه مدیران عامل و هیئت مدیره نیست بلکه بر عهده مجمع است. مجمع استقلال فعلا چیزی از خودش بروز نداده است. ولی اگر مجمع تصمیم درستی بگیرد، مشکل حل شده و استقلال مجوز حرفه ای را دریافت می‌کند. در سمت مقابل اگر مجمع مانند سال قبل تصمیم بگیرد تا وضعیت بدتر شود. در واقع توپ در زمین مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است.

منبع خبر : ورزش سه

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13380

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها