اختصاصی دبل استار/ جزئیات آشتی‌کنان خطیر و نکونام

آشتی کنان خطیر و نکونام در حالی رخ داد که حدود یک ماه و نیم پیش قرار بود انجام شود.

به گزارش دبل استار، روز گذشته بود که خبرهایی مبنی بر آشتی کنان علی خطیر و جواد نکونام با وساطت علیرضا دبیر منتشر شد. بدون شک این خبری است که همه استقلالی‌ها منتظر شنیدن آن بودند ولی با این حال این سوال مطرح است که چرا علیرضا دبیر به ماجرای مدیرعامل و سرمربی استقلال ورود کرد؟

در این باره باید گفت از آنجا که دبیر دوست مشترک خطیر و نکونام است، از دو ماه قبل پیشنهاد برگزاری این جلسه را داده بود و اتفاقا مورد توافق طرفین هم قرار گرفته بود اما برخی افراد جریان را طوری مدیریت کردند که نه تنها آشتی کنان در کار نباشد بلکه در آتش اختلاف این دو نفر هم دمیده شود.

طبق اطلاعاتی که به دست خبرنگار دبل استار رسیده، پیش از بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان که روز ۶ شهریور برگزار شد، علیرضا دبیر از جواد نکونام می‌خواهد تا با علی خطیر وارد جلسه شده و اختلافات را حل کند. نکونام هم از یک مشاور قابل اعتماد خود که روحیه سازشگری دارد مشورت می‌گیرد و او هم به جواد توصیه می‌کند که این کار را انجام دهد. در نهایت قرار بر تشکیل جلسه می‌شود ولی حمله خبرنگاران به علی خطیر بعد از بازی استقلال و استقلال خوزستان و پاسخی که خطیر به آنها می‌دهد زمینه ساز فرصت طلبی برخی مخالفان آشتی این دو نفر می‌شود.

خطیر وقتی با سوالات پر شمار خبرنگاران مواجه می‌شود صرفا به گفتن این جمله که «بزودی در این باره صحبت خواهد کرد» اکتفا می‌کند. هیچ بعید نیست که او این جواب کلی و کوتاه را برای فرار از دست خبرنگاران عنوان کرده باشد منتها همین جمله کوتاه به بهانه برخی اطرافیان نکونام تبدیل می‌شود تا اینطور القا کنند که “خطیر قصد دارد علیه تو صحبت کند و بهتر است فعلا با او آشتی نکنی!”

جالب است بدانید که در همان مقطع تلاش یکی دو نفر باعث می‌شود جواد بی خیال آشتی شده و دعوا ادامه پیدا کند. هر چند بعدها که مجددا نکونام و خطیر پیشنهاد تشکیل جلسه را از دبیر دریافت می‌کنند با آن موافقت می‎کنند و در نهایت به کدورت‌ها پایان می‌دهند اما نکته لازم برای آگاهی هواداران استقلال اینجاست که اگر شیطنت برخی افراد نزدیک به باشگاه نبود، این آشتی کنان یک ماه و نیم پیش انجام می‌شد.

رسانه دبل استار تاکید می‌کند که از برقراری صلح و آرامش در باشگاه بزرگ استقلال حمایت کرده و اعتقاد دارد بدون آرامش فکری مدیرعامل و سرمربی اوضاع این تیم سامان نمی‌گیرد. بر همین اساس لازم است به این نکته هم توجه شود که هر چند در تاریخ باشگاه استقلال اختلاف مدیر و سرمربی بارها وجود داشته اما شرایط حساس فعلی استقلال قابلیت هضم یک دعوای بزرگ را ندارد.

هر چند این رسانه هواداری استقلال تا به امروز صرفا برای حفظ منافع باشگاه، سیاست سکوت را پیش گرفته بود اما از حالا به بعد تمام قد پای منافع این تیم محبوب خواهد ماند و اجازه نمی‌دهد برخی افراد سودجو از هرگونه مشکلی سوء استفاده کرده و منافع شخصی خود را پیش ببرند.

 

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11061

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها