همدانی:

بزرگترهای استقلال برای اتحاد و آرامش آستین بالا بزنند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اختلاف دوباره مدیریت باشگاه و سرمربی عنوان کرد: خطیر به عنوان مدیرعامل نباید اجازه می‌داد اختلافات گذشته بار دیگر تکرار شود.

به گزارش دبل استار، ستار همدانی در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال تهران پیش از آغاز مسابقات جام حذفی و نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان اظهار داشت: مشکلات استقلال برای امروز و دیروز نیست و چنین اختلافاتی بین مدیریت و سرمربی دودش تنها به چشم بازیکنان و هواداران می‌رود. در ابتدای فصل دیدید اختلافات زیاد چه بلایی به سر استقلال آورد اما رفته رفته این تنش‌ها فروکش کرد و مدیران هم دیدند که جواد نکونام چگونه تیم را به صدر جدول رساند در نیم فصل اول بالاتر از سایر رقبا نگهداشت.

وی افزود: مدیران این تلاش بازیکنان و کادر فنی را در نیم فصل اول دیدند اما متأسفانه بار دیگر به دلیل برخی اتفاقات که در ابتدای فصل هم شاهد آن بودیم رخ داد و آتش زیر خاکستر بار دیگر شعله ور شد. مدیریت باشگاه استقلال باید به گونه‌ای عمل می‌کرد تا مشکلات این چنینی تکرار نشود، در حال حاضر شرایط باشگاه به گونه‌ای است که باید آرامش را به تیم داد. امیدوارم در ادامه بار دیگر شاهد اتحاد همه در باشگاه باشیم تا به مشکل نخوریم.

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در ادامه گفت‌وگوی خود با مهر تأکید کرد: اگر تیم استقلال برای نیم فصل دوم تقویت نشود به مشکل می‌خورد و برنامه ریزی که برای قهرمانی دارد از بین می‌رود. امیدوارم هرچه سریع‌تر اختلاف‌ها باز هم پیش از شروع نیم فصل آرامش بین مدیریت و سرمربی ایجاد شود. اگر این اختلافات ادامه دار باشد بعید می‌دانم کسی دیگر بتواند این موضوع را خاتمه دهد.

همدانی با اشاره میانجیگری علیرضا دبیر در نیم فصل اول برای آشتی خطیر و نکونام گفت: آن زمان هم که این اتفاق افتاد ناراحت بودم چرا که استقلال بزرگ‌تر و پیشکسوت‌های بزرگی دارد، آنها باید برای استقلال قدم بردارند. اینکه قصد و نیت دبیر خیر بوده است شکی در آن نیست و همه از او ممنونیم اما این بار دیگر فکر نکنم شخص ثالثی برای حل مشکل استقلال ورود کند این پیشکسوتان و بزرگان استقلال هستند که باید برای این تیم آستین بالا بزنند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13464

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها