برتری مطلق استقلال مقابل فولاد به روایت آمار

آبی‌های پایتخت در حالی از مصاف با فولاد فقط یک امتیاز گرفتند که برتری مطلق نسبت به حریف داشتند.

به گزارش دبل استار، استقلال در ورزشگاه خانگی فولاد مقابل این تیم خوزستانی به نتیجه مساوی بدون گل رسید. استقلال در حالی در این بازی خارج خانه به تساوی رسید که از نظر آمار برتری مطلق و محسوسی نسبت به فولاد داشت.

استقلال در بازی با فولاد ۷۰ درصد مالکیت توپ را در برابر ۳۰درصد مالکیت توپ فولاد، مالک توپ و میدان بود و این برای اولین بار در این فصل بود که در مقابل تیمی ۷۰ درصد مالکیت توپ و میدان را داشت.

استقلال در حالی توپ و میدان را در اختیار داشت که از ابتدای بازی مشخص بود که فولاد برای تساوی و حساب کردن روی ضد حملات به میدان آمده است که به جز یکی دو صحنه که آن هم بازیکنان استقلال توپ را از دست دادند، فولاد دیگر بر روی دروازه استقلال خطرساز نشد.

استقلال ۲۰شوت به سمت دروازه فولاد شلیک کرد که ۶ تای آن در چارچوب بود و اگر مهاجمان استقلال در بعضی مواقع دقت بیشتری انجام می دادند به راحتی می توانستند به گل برسند. در مقابل فولاد فقط ۲ شوت زد که یکی از آنها به سمت چارچوب بود که حسینی آن را دفع کرد.

استقلالی ها ۵۳۲ پاس در مقابل ۱۸۶ پاس فولادی ها به یکدیگر دادند که ۸۱/۶٪ آنها صحیح بود و فولاد فقط ۶۱ درصد از پاس‌هایشان صحیح بوده و این آمار بخوبی گواه این بوده که استقلال مالک مطلق توپ و میدان بوده و فقط نتوانسته دروازه حریف را باز کند.

فولاد هدفش فقط دفاع پرتعداد و وقت گیری و درگیرهای بسیار زیاد برای توقف بازی و رسیدن به یک امتیاز بود که در نهایت به هدف خود نیز رسیدند.استقلال نیز بخاطر استرس دربی مشخص بود که کیفیت همیشگی در زدن ضربات آخر را نداشتند.

استقلال در حالی هنوز صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر می باشد که آن‌ها باید در بازی معوقه هفته پنجم به مصاف پرسپولیس بروند.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12813

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها