نکونام، مرد اول تقابل‌های استقلال و فولاد

جواد نکونام با عنوان سرمربی وقت آبی ها حضور موثری در دیدارهای دو تیم استقلال و فولاد داشته است.

به گزارش دبل استار، استقلال صدرنشین در حالی به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که باز هم ابتدای فصل را با سرمربی جدید آغاز کرده است اما با این تفاوت که نکونام نه به عنوان سرمربی فولاد که هدایت استقلال را بر عهده دارد.

یکی از موارد مهمی که در خصوص تقابل‌های استقلال و فولاد می‌توان به آن اشاره کرد این است که آخرین قهرمانی نکونام با استقلال به عنوان بازیکن رقم خورد که اردیبهشت ماه سال ٩٢، در حالی بازی استقلال و فولاد بدون گل در جریان بود و که در نیمه دوم خطای پنالتی روی فرهاد مجیدی رخ داد و جواد نکونام ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد تا آبی‌ها یک هفته زودتر قهرمان آن فصل شوند.

با گذشت چندین فصل اما این بار نکونام در قامت سرمربی فولاد قدم به میادین لیگ برتر گذاشت که در مدت زمان حضورش در جمع فولادی‌ها موفق به کسب دو جام حذفی و سوپر جام شد، جام‌هایی که با شکست تیم‌های استقلال و پرسپولیس به دست آمدند.

نکته جالب توجه در رابطه با تقابل استقلال و فولاد این است که باید گفت نکونام حضور مؤثری در این مصاف‌ها داشته است چرا که یک بار در فینال جام حذفی موفق به شکست استقلالِ مجیدی شد و بار دیگر در ابتدای فصل بیستم استقلال تحت هدایت فکری را مغلوب خود ساخت. در واقع اگر دیدارهای چند فصل اخیر این دو تیم در نظر بگیریم، سرمربی فعلی آبی‌ها نقش مهمی در این بازی‌ها ایفا کرده است و به نوعی باید او را مرد اول تقابلات این دو تیم دانست، کسی که روزی با گشودن دروازه فولاد جام را تقدیم آبی‌ها کرد و روزی دیگر در کسوت مربی‌ استقلال را در کسب جام ناکام گذاشت.

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12670

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها