تعظیم آرمین، به پیشگوی استقلال(عکس)

مهدی هاشمی‌نسب قبل از دیدار استقلال و پیکان پیش‌بینی کرده بود که آرمین سهرابیان در این دیدار گلزنی می‌کند.

به گزارش دبل استار، برای اعضای تیم استقلال اینکه آرمین سهرابیان بعد از باز کردن دروازه پیکان به کنار زمین برود و جلوی مهدی هاشمی‌نسب تعظیم کند، مسئله عجیبی نبود. مدافع پیش‌تاخته استقلالی‌ها اما هواداران را بعد از گلزنی غافلگیر کرد و شادی خود را با مربی شناخته‌شده تیمش تقسیم کرد.

ماجرای تعظیم سهرابیان جلوی هاشمی‌نسب به قبل از شروع بازی برمی‌گردد؛ زمانی که استقلالی‌ها برای حضور در ورزشگاه آزادی در حال ترک هتل محل برپایی اردوی خود بودند، هاشمی‌نسب به سمت سهرابیان رفت و دقایقی با او گفت و گو کرد. تصویر گفت و گوی هاشمی نسب و مدافع استقلال هم روی خروجی رسانه‌ رسمی باشگاه قرار گرفت؛ تصویری از مکالمه جذاب آنها که ظاهرا با پیش‌بینی مربی آبی‌پوشان همراه بوده است.

هاشمی‌نسب قبل از بازی استقلال و پیکان به سهرابیان گفته بود که در این مسابقه گلزنی می‌کند و مدافع آبی‌ها نیز به همین خاطر روی ضربات ایستگاهی انگیزه بسیار زیادی برای باز کردن دروازه حریف داشت. در نهایت وقتی در دقیقه ۶۱ یکی از پرش‌های بلند سهرابیان روی ارسال کرنر مهدی‌پور به گل اول استقلال تبدیل شد، او برای قدردانی از مرد پیشگوی تیمش سریعا به کنار زمین رفت.

در این لحظات هاشمی‌نسب به همراه سایر اعضای کادرفنی تا لب خط جلو آمده بودند و سهرابیان با رساندن خود به کنار زمین جلوی هاشمی‌نسب تعظیم کرد تا به این شکل از پیش‌بینی دقیق او تشکر کند و البته به تقسیم شادی خود با مربی تیمش بپردازد. هاشمی‌نسب هم سهرابیان را در آغوش گرفت و به او بابت به ثمر رساندن این گل تبریک گفت.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13299

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها