هفته نهم لیگ برتر؛

صدر جدول آبی ماند

روز اول رقابت‌های لیگ برتر به پایان رسید و نتایج جالبی در این هفته رقم خورد.

به گزارش دبل استار، روز اول رقابت‌های لیگ برتر به پایان رسید و نتایج جالبی در این هفته رقم خورد با شروع دیدارها مدعیان به مصاف حریفان خود رفتند که تنها تراکتور بود که موفق شد از سد حریف خود عبور کند.

شاگردان خمز موفق شدند با سه گل نساجی مازندران را از پیش رو بردارند هرچند که گل اول تراکتوری‌ها با حواشی زیادی همراه بود و رحمتی سرمربی نساجی اعتراض زیادی به این توپ داشت اما این گل توسط داور سالم اعلام شد.

تراکتور در نهایت موفق شد با سه گل نماینده ایران در آسیا را از پیش رو بردارد و به بردی خوب برسد شاگردان خمز حالا بسیار امیدوار به ادامه رقابت‌ها هستند و خود را برای ادامه بازی‌ها آماده می‌کنند.

در دیدار سپاهان و ملوان که یکی از پرگل‌ترین دیدارها بود ملوانی‌ها موفق شدند بار دیگر سپاهان را مغلوب کنند ملوانی‌ها چند بار موفق شدند سپاهان را مغلوب یا متوقف کنند.

در دیگر دیدار این هفته استقلال به مصاف شمس آذر رفت که در پایان شاگردان نکونام موفق به کسب برد نشدند و در خارج از خانه به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

یکی دیگر از جدال‌های این هفته بازی پیروزی و صنعت نفت آبادان بود که مانند همه رقابت‌های دیگر این تیم قرمز پوش با حواشی بسیار زیادی همراه بود قرمز پوشان اگر بتوانند تیم مقابل را شکست دهند هیچگونه مشکلی نخواهند داشت و اگر مغلوب یا متوقف شوند آسمان و ریسمان را به هم می‌بافند.

شاگردان عبدالله ویسی در دیدار برابر پیروزی موفق شدند در نیمه اول به گل برتری برسند اما چند دقیقه پس از گل این تیم داور مسابقه با اشتباهی بسیار بحث برانگیز بازیکن صنعت نفت را اخراج کرد تا این تیم نزدیک به ۷۰ دقیقه ۱۰ نفره در برابر تیم قدرتمند و تا دندان مسلح پیروزی رقابت کند.

شاگردان یحیی گل محمدی در این فصل مانند فصل‌های گذشته به عواملی خارج از زمین مسابقه چشم دارند آنها می‌خواهند عوامل غیبی در کسب نتیجه آنها را یاری کند.

در بازی امشب نیز داور مسابقه زمانی که دید بازی با یک گل به نفع صنعت نفت پیش می‌رود کارت زرد دوم بازیکن زرد پوش را به او نشان داد تا او را از ادامه بازی کنار بگذارد.

اما این پایان کار نبود و هرچند که شاگردان گل محمدی موفق شدند گل تساوی و پس از آن گل برتری را به ثمر برسانند اما این پایان کار نبود و سرانجام در دقایق پایانی شاگردان ویسی موفق شدند بازی را به تساوی برسانند.

بدون شک هیچ بار کجی به منزل نمی‌رسد و نخواهد رسید شاگردان گل محمدی امشب خود را برنده بازی می‌دیدند اما در پایان با تساوی زمین مسابقه را ترک کردند.

بدون شک از فردا باید منتظر داد و فریادهای سرمربی و دیگر عوامل تیم قرمزپوش باشیم آنها از هیچ کاری برای به حاشیه بردن بازی‌های لیگ برتر فروگذار نخواهند بود.

گل دقایق پایانی صنعت نفتی‌ها که با داد و فریادهای عوامل قرمزپوش همراه بود بدون شک درون دروازه جای داشت و حتی کسانی که کارشناس داوری نیستند می‌توانند تشخیص دهند که این توپ به صورت کامل از خط در واقع عبور کرده است.

در پایان رقابت‌های هفته نهم در روز اول استقلال با ۱۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و پس از آن پیروزی با ۱۷ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد،ملوان تراکتور ذوب آهن با ۱۵ امتیاز در جایگاه سوم تا پنجم قرار دارند همچنین سپاهان با دو بازی کمتر و کسب ۱۲ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11985

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها